Ove godine u fokusu su potrošači, a naši će govornici dati odgovor na pitanje kako je hodati u njihovim cipelama. Iskoristite priliku i osigurajte svoju ranu kotizaciju još danas, 17.2.2020.
Marketinški tsunami u FMCG-u ponovno će preplaviti Zagreb! I ovog proljeća pripremili smo vam izbor vrhunskih predavača iz Hrvatske i svijeta te pregled relevantnih tema koje nam svakodnevni poslovni izazovi nameću.
Pozornicu će ove godine zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Atlantic grupa; Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey; Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International d.o.o.; Dalibor Šumiga, CEO, Promosapiens; Devan Hughes, CEO&Co-Founder, Buymie i mnogi drugi.
Treći FMCG Marketing Summit održat će se 17. ožujka 2020. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Konferencija će sudionicima ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti potpuno nove mogućnosti za kreativnost.
Društveno odgovorno poslovanje postaje norma, a time se vodimo i mi. Naime, od svake uplaćene kotizacije određeni iznos bit će doniran SOS Dječjem selu Hrvatska.
Više informacija pronađite na službenoj web stranici.
Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.