DR OETKER STUDENI
KERMAN

Marketinški tsunami u FMCG-u vraća se u Zagreb

Najava govornika

FMCG Marketing Summit

10.02.2020

Postanite sudionici trećeg FMCG Marketing Summita koji će se održati 17. ožujka 2020. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Ove godine u fokusu su potrošači, a naši će govornici dati odgovor na pitanje kako je hodati u njihovim cipelama.

Treći po redu FMCG Marketing Summit održat će se 17. ožujka 2020. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Konferencija će sudionicima ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru te otkriti potpuno nove mogućnosti za kreativnost. Također, donijet će odgovor na pitanje kako postići zavidne rezultate kroz marketinške kanale u 2020. godini!

Pozornicu će zauzeti marketinški autoriteti FMCG sektora među kojima su Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni marketing i Inovacije, Altantic grupa; Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey, Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International d.o.o.; Dalibor Šumiga, CEO, Promosapiens; Devan Hughes, CEO&Co-Founder, Buymie i mnogi drugi.

TEME KONFERENCIJE

INOVACIJA
Danas govorimo o novim trendovima u marketingu – zapravo susrećemo se s tsunamijem! Imate li hrabrosti biti jedinstveni i diferencirati se na tržištu? Na konferenciji će se predstaviti tvrtke koje su se već prilagodile promjenama i zahvaljujući tome profitiraju. Budite inovativni, kreativni i izađite iz okvira jer samo tako imate šansu za uspjeh.

AKTUALNO
Danas marketing raste te se mijenja kao poslovni pristup. Upravo zato donosimo uvid u marketing iz drugog kuta! Važno je stvoriti sadržaj koji je jednostavan, a pritom i relevantan krajnjem korisniku. Dovoljno dobro više nije dovoljno, a u fokusu je društvena odgovornost.

TRENDOVI
Dolazi vrijeme agilne maloprodaje i donosi zamućivanje unutar marketinških kanala. Vodeći igrači izazove pretvaraju u prednosti i tako stvaraju najnovije trendove. Pripremite se na nezaboravnu vožnju kroz promjene u svim marketinškim kanalima i upoznajte tvrtke koje su se odvažile promijeniti poslovni model te se diferencirale na tržištu.

Ove godine u fokusu konferencije upravo su potrošači. Marketinški timovi sve su svjesniji činjenice da je iznimno važno neprestano održavati vezu s kupcem, a s obzirom na životni stil danas je fokus na iskustvu, vremenu i održivosti. Društveno odgovorno poslovanje postaje norma, a time se vodimo i mi. Naime, od svake uplaćene kotizacije određeni iznos bit će doniran SOS Dječjem selu Hrvatska. Osigurajte svoju kotizaciju na vrijeme te iskoristite mogućnost ranih prijava koje traju do 17. veljače 2020.

Više informacija možete dobiti na: urednistvo@b2bmedia.org.

Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.

Vidimo se i ove godine na najvećem marketinškom FMCG događaju u regiji!