Mjesta na dinamičnom okupljalištu FMCG marketingaša brzo se popunjavaju stoga rezervirajte svoje na vrijeme.
3. FMCG Marketing Summit ove će godine opet pomaknuti granice već viđenog. Sudionicima će ponuditi analizu nadolazećih svjetskih marketinških trendova u trgovačkom sektoru. Otkrijte potpuno nove mogućnosti za kreativnosti i odgovor na pitanje kako postići zavidne rezultate kroz marketinške kanale u 2020. godini!
Poznati su prvi govornici:
Neb Chupin, vlasnik i direktor, Hermes International d.o.o.
Nikola Žinić, Co-Chairman&Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey
Miranda Mladin, izvršna direktorica za Centralni Marketing i Inovacije, Atlantic Grupa
Devan Hughes, CEO & Co-Founder, Buymie
Koncept RANE KOTIZACIJA podrazumijeva sniženu cijenu konferencijske kotizacije koja iznosi 1100 kn + PDV.
Popust se odnosi na period mjesec dana prije same konferencije što bi značilo da ga možete ostvariti do 17. veljače 2020.
Svoju prijavu pošaljite na kontakt antonia@b2bmedia.org s naslovom maila RANA KOTIZACIJA nakon kojeg ćete dobiti detalje oko uplate.
Kompanije koje prijavljuju zaposlenike putem grupne prijave imaju pravo na 15% popusta.
Vidimo se i ove godine na najvećem marketinškom FMCG događaju u regiji!
Službeni FB event pronađite na poveznici.