DR OETKER STUDENI
KERMAN

Hrvatski poduzetnici obilježili četvrti „Dan mojeg poslovanja“

Događaji

09.10.2019

Slaveći svoj dan, hrvatski poduzetnici počastili goste i klijente s rekordnih 9.500 posebnih ponuda.

U utorak, 8. listopada, METRO Cash & Carry i poduzetnici iz cijele Hrvatske obilježili su četvrti Međunarodni dan neovisnih poduzetnika koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva, a tom su prigodnom za korisnike svojih proizvoda i usluga pripremili više od 9.500 različitih posebnih ponuda.

„METRO nastoji pružiti potporu malim i srednjim poduzetnicima pa nam je stoga iznimno drago objaviti da je u ovogodišnjem, četvrtom izdanju „Dana mojeg poslovanja“ sudjelovao rekordan broj hrvatskih poduzetnika koji su za svoje klijente i goste priredili više od 9.500 posebnih ponuda i na taj način skrenuli pozornost javnosti na svoju važnost u gospodarskom razvoju. U METRO-u smo ponosni što putem online platforme možemo pružiti podršku malim i srednjim poduzetnicima tako što povećavamo vidljivost njihovog poslovanja, izjavio je Tomislav Kostanjevac, voditelj za HoReCa digitalne platforme u METRO Cash & Carry Hrvatska.

Kako bi potaknuo građanke i građane da iskoriste posebne ponude lokalnih poduzetnika i na taj način podrže njihovo poslovanje, METRO je na „Dan mojeg poslovanja“ organizirao prvi Gastro Crawl u Hrvatskoj – gosti su trebali objaviti selfie na društvenim mrežama koji prikazuje kako u društvu prijatelja koriste posebne ponude poduzetnika, a najkreativniji će osvojiti put u Barcelonu ili Lisabon.

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje* koje je pokazalo kako polovina građana odabire proizvode i usluge neovisnih lokalnih poduzetnika zbog kvalitete, a isti broj ispitanika navodi da je jedinstvenost usluge i proizvoda ono što bi im najviše nedostajalo u slučaju smanjenja broja neovisnih poduzetnika. Upravo zato je METRO i ove godine malim i srednjim poduzetnicima omogućio oglašavanje svojih posebnih ponuda na digitalnoj platformi kako bi privukli nove kupce i na taj način podigli vidljivost vlastitog poslovanja.

*Online anketa na 10.000 ispitanika iz Češke, Francuske, Njemačke, Indije, Italije, Portugala, Rumunjske, Rusije, Španjolske i Turske