U prostorijama Austria Trend Hotela u Ljubljani jučer je održana 2. konferencija na temu trendova u sektoru FMCG...
Konferenciji je prisustvovalo oko 200 ljudi iz različitih kompanija regije, od najpoznatijih proizvođača, lokalnih trgovaca, istraživačkih kuća i drugih.
Svi sudionici su se složili da je organizacija ove godine bila još bolja nego u prvom izdanju, pohvalili su govornike i obećali, da će ponovo doći na konferenciju koju će ljubljanska InStore redakcija organizirati 2020.
Prisutni su bili u prilici čuti izlaganja Zenela Batagelja (Valicon), Matjaža Vodopiveca (Atlantic), direktora Lidla Slovenija Gregora Kosija i člana grupe Simon-Kucher & Partners Tomasza Steca, a nakon ručka gosti su uživali u predavanju Davorke Biondić-Vince (Biondi) i analitičara LZ Retailyticsa Matthiasa Quecka.
Trendove i tranziciju u prodaji predstavio je novi šef lanca Tuš Andraž Tuš. Na kraju se sudionicima obratio i poznati ekspert u polju retaila, Belgijanac Žan Žak Vandehede.
Kolege iz slovenske redakcije su se kao organizatori zahvalili svima na podršci. Naročito nas veseli da je i za posljednje predavanje na stolicama ostalo više od 150 sudionika i želimo vas već sada pozvati na 3. FMCG Summit, u lipnju 2020. godine, poručili su iz ljubljanske redakcije InStore magazina.