FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Održana Nielsenova Shopper Centric Category Management radionica

Događaji

03.06.2019

Krajem svibnja u Zagrebu je održana Nielsenova Shopper Centric Category Management radionica.

Cilj ove napredne radionice bio je sudionicima pružiti što bolji uvid u to što kupci žele, koje su njihove potrebe i kako poboljšati upravljanje kategorijama s kupcem u samom središtu tog procesa.

Na samom početku radionice Zorana Krajinović kratkom prezentacijom Shopper Trends studije, ali i tržišnih trendova sudionicima je približila ponašanje kupaca u Hrvatskoj, kao i njihove potrebe, ali i trendove na tržištu Hrvatske.

Radionica je vrlo interaktivna, pa je samo prisustvo kako proizvođača, tako i trgovaca, doprinijelo da se u dva dana radionice obuhvate neki od problema i situacija s kojima se oni susreću u svojem svakodnevnom poslovanju.

Idejna rješenja pronađena u primjerima poduzeća koja posluju širom svijeta, prikazana su i prokomentirana na samoj radionici, a u grupnim vježbama sudionici su radili na praktičnim studijama slučajeva.

S obzirom na vrlo pozitivne reakcije sudionika radionice, Nielsen radi na organizaciji još nekoliko sličnih radionica u bližoj budućnosti u Zagrebu i Beogradu, a sve kako bi stručnjacima iz industrije pomogli u provođenju uspješnih projekata upravljanja kategorijama.