FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Ekskluzivno: PLMA 2019, World of Private label

Izvještaj prvog dana

Događaji

21.05.2019

Na ovogodišnjem PLMA sajmu, kao i prethodne tri godine InStore magazin ima jedinog predstavnika na licu mjesta.

Na najvećem svjetskom sajmu privatnih robnih marki PLMA Amsterdam od 21. do 21. svibnja, proizvođači i dobavljači robe široke potrošnje iz više od 70 zemalja izlažu svoje proizvode u RAI Amsterdam centru na neto površini od 41.500 metara kvadratnih. Posjetioci iz 120 država imaju mogućnost obići više od 2.700 kompanija izlagača, a ove godine su prvi put prisutni i izlagači iz Izraela, Dubaija, Egipta, Letonije, Kanade i Južne Afrike.

Izložbeni prostor pokriva više od 14 hala, podijeljenih u tri kompleksa.

Kompleks Europa je posvećen prehrambenim proizvodima, u kompleksu Nizozemska izloženi su neprehrambeni proizvodi, dok kompleks Park predstavlja kombinaciju jednih i drugih proizvoda.

Na sajmu se okupilo više od 15.000 profesionalaca iz 120 zemalja, među kojim su zastupnici trgovačkih lanaca svih formata od hipermarketa, supermarketa, srednjih i malih trgovina, diskontera, ljekarna i robnih kuća, kao i uvoznici i izvoznici, proizvođači, konzultanti, agenti prodaje, stručnjaci za dizajn i pakiranje itd.

Maksim Durović, InStore magazin

Kompanije iz Hrvatske predstavljaju: Alfa Car, Apimel, C-M, Conex trade, Čuljak, Hermes International, Incite Code, Iskra Zelina Kemijska Industrija, Kanaan, Zagrebačke pekarne Klara, Marinada, Medo-Floor, Meteor Grupa, Milsing, Net, Neva, Pekar, Vimi, Žito i Zvijezda plus.

Ove godine je iz regije prisutno 26 kompanija iz Srbije, šest iz Makedonije i sedam iz Slovenije.

Događaj traje tri dana. Prvi dan 20.5. je bio namijenjen prezentacijama- seminaru, dok su druga dva dana 21-22-5. namijenjena obilasku sajma i ugovaranju poslova.

Seminar je počeo najavom nagrada PLMA International Salute to Excellence za inovativne proizvode. Ove godine više od 500 proizvoda od 88 trgovaca iz 23 zemalja je ocjenjivano u kategoriji hrane i pića, kućne kemije, kozmetike i vina. Žiri su činili stručnjaci iz FMCG industrije, bivši trgovci, akademici i novinari. Pobjednički proizvodi se mogu vidjeti na Trade Show štandu u okviru IDEA Supermarketa gdje su izložene nagrađene linije privatnih robnih marki.

Poslije nagrada smo mogli čuti dvije zanimljive prezentacije. "The Future of Traditional Retailers", koju je održao Ben Miller, Global Insight Director, IGD, a druga je bila "Beyond China, Alibaba’s new retail concept could change the way retailers sell to consumers", koju je predstavila Lidia Palubina, Senior Consultant Ecommerce and Omnichannel, Kantar Consulting.

Više o temama samih prezentacija i dojmovima naših izlagača predstavit ćemo u sljedećem tiskanom izdanju InStore magazina.

Organizator sajma je Private Label Manufacturers Association (PLMA), neprofitna organizacija osnovana 1979. godine s ciljem promoviranja robne marke (PL). To je jedina organizacija takve vrste i predstavlja više od 4.400 kompanija iz 70 država svijeta. Kompanije koje su članovi ove organizacije su u rasponu od multinacionalnih korporacija do malih obiteljskih poduzeća.

www.plmainternational.com