Dovodimo svjetska i domaća lica marketinške FMCG scene!
Sve je spremno za konferecniju koja će predvidjeti budućnost retail marketinga. 10.04. 2019. rezerviran je za bogat program drugog FMCG Marketing Summita koji se ove godine održava na novoj lokaciji: MSU (Muzej suvremene umjetnosti).
Novi marketinški tsunami spojit će domaća i međunarodna lica te tako učiniti ovu konferenciju izvorom inovativnih ideja. Dinamičan FMCG sektor u svijetu marketinga daje renomirane stručnjake iz Googlea, Reckitt Benckisera, TCC-a, Henkela, Ascanius Medie, Ipsosa, Gfk-a, Varteksa ili BBDO-a.
PROGRAM 2. FMCG MARKETING SUMMITA:
08:00
Registracija sudionika
09:00
Pozdrav organizatora
Jelena Domović, urednica InStore magazina
09:10
Nova era tekstilnog diva
Nenad Bakić, predsjednik uprave, Varteks
09:30
Uđi mi u košaricu
Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics, Gfk
09:50
Regionalni media landscape - jesmo li stvarno drugačiji?
Martin Koprek, medijski direktor, Ascanius Media
Franck
10:10
Pauza
10:40
Digitalizacija marketinških, prodajnih i logističkih procesa
Kristian-Renato Škovrlj, suosnivač i direktor Modus Infinitum
11:00
Kako namjeru pretvaramo u akciju?
Momčilo Radovanović, Agency Development Manager, Google
11:20
How to come up with engaging consumer content
Adeel Ansari, Senior Manager Digital, Henkel
Žito
12:10
Ručak
13:10
Korištenje digitalnih kanala marketinške komunikacije u Hrvatskoj – stvarnost ili mit?
Pero Desović, Product Manager, Audience Measurement, Ipsos
13:30
Nužni koraci za uspješnu kampanju
Luka Duboković, Izvršni direktor, BBDO
13:50
Loyalty reimagined – the future of shopper loyalty
Bryan Roberts, Global Insights Director, TCC
14:10
Kako to rade influenceri?
Andrea Andrassy, kolumnistica i spisateljica
Franck
14:30
Pauza
15:00
Marketing među zebrama, žirafama i lavovima
Damira Golubić, Marketing Manager East Africa, Reckitt Benckiser
15:30
The Art of Storytelling
Christian Majgaard M.Sc.B.A.&E., Keynote govornik
Svoju prijavu još uvijek stignete poslati na: antonia@b2bmedia.org .
Grupne prijave (3 i više kotizacija) dobivaju popust od 15%.
Sve informacije možete pronaći na službenoj web stranici.