DR OETKER STUDENI
KERMAN

Još 7 dana do najvećeg marketinškog tsunamija

Najava

FMCG Marketing Summit

04.04.2019

Pozivamo vas da zaronite u budućnost retail marketinga uz inspirativne govornike sa svjetske i domaće scene!

10.04. 2019. rezerviran je za bogat program drugog FMCG Marketing Summita koji se ove godine održava na novoj lokaciji: MSU(Muzej suvremene umjetnosti).

Upoznajmo sve ovogodišnje govornike i njihove teme:

  • Christian Majgaard: The Art of Storytelling M.Sc.B.A.&E., Keynote govornik

https://www.marketing-summit.hr/speaker/christian-majgaard-m-sc-b-a-e/

  • Damira Golubić: Marketing među zebrama, žirafama i lavovima, Marketing Manager East Africa, Reckitt Benckiser

https://www.marketing-summit.hr/speaker/damira-golubic/

  • Mladen Kožić: Uđi mi u košaricu, Business Development Manager Adriatics, Gfk

https://www.marketing-summit.hr/speaker/mladen-kozic/

  • Martin Koprek: Regionalni media landscape - jesmo li stvarno drugačiji? , medijski direktor, Ascanius Media

https://www.marketing-summit.hr/speaker/martin-koprek/

  • Nenad Bakić: Nova era tekstilnog diva , predsjednik Uprave, Varteks

https://www.marketing-summit.hr/speaker/nenad-bakic/

  • Adeel Ansari: How to come up with engaging consumer content? , Senior Manager – Global Digital, Digital Learning, Digital Content Creation Laundry & Homecare – Henkel

https://www.marketing-summit.hr/speaker/adeel-ansari/

  • Bryan Roberts: Loyalty reimagined – the future of shopper loyalty , Global Insights Director, TCC

https://www.marketing-summit.hr/speaker/bryan-roberts/

  • Momčilo Radovanović: Kako namjeru pretvaramo u akciju? , Agency Developer Manager, Google

https://www.marketing-summit.hr/speaker/rowena-marin/

  • Luka Duboković: Nužni koraci za uspješnu kampanju, izvršni direktor i član Uprave, BBDO

https://www.marketing-summit.hr/speaker/luka-dubokovic/

  • Andrea Andrassy: Kako to rade influenceri?, kolumnistica i spisateljica

https://www.marketing-summit.hr/speaker/andrea-andrassy/

  • Pero Desović: Korištenje digitalnih kanala marketinške komunikacije u Hrvatskoj – stvarnost ili mit?, Ipsos, Product Manager

https://www.marketing-summit.hr/speaker/ipsos/

Svoju prijavu još uvijek stignete poslati na: antonia@b2bmedia.org .

Grupne prijave (3 i više kotizacija) dobivaju popust od 15%.

Sve informacije možete pronaći na službenoj web stranici.