S novim InStore magazinom izašao je i poseban prilog koji nas uvodi u zbivanja nadolazećeg marketinškog tsunamija koji ove godine ima ciljanu tematiku koja će mnogima promijeniti kut gledanja.
Svjedoci smo značajnih promjena u poslovnom svijetu i društvu općenito, a FMCG tržište uzbudljivo je i dinamično jer se brzo prilagođava neprekidnim inovacijama. Upravo zato danas govorimo o novim trendovima u marketingu – zapravo susrećemo se s tsunamijem! Preživjeti u ovom modernom, digitalnom svijetu znači angažirati potrošače više nego ikada. Iz tog razloga donosimo odgovor na pitanje kako postići impozantne rezultate kroz različite marketinške kanale u 2019. godini.
Na konferenciji će se predstaviti tvrtke koje su se već prilagodile marketinškom tsunamiju i zahvaljujući tome profitiraju, a to su: Google, Reckitt Benckiser, Henkel, Varteks, Ascanius Media, TCC Global, BBDO, Ipsos, MAJGAARD.
Pridružite nam se i zaronite u budućnost retail marketinga!
Pronađite zanimljive govornike, našu veliku desetorku te se prisjetite dojmova s prošlogodišnjeg, prvog FMCG Marketing Summita koji je uzburkao retail sektor s recentnim temama iz ovog zanimljivog sektora. U jednom danu razgovarat ćemo o temama koje će oblikovati budućnost retail marketinga te izroditi inovativne ideje uz neizostavan networking.
Prelistajte Vodič u digitalnom izdanju i budite u toku s najnovijim zbivanjima!
Kotizacije: antonia@b2bmedia.org
3 i više prijava nagrađujemo popustom od 15%.