Upoznajmo govornike drugog FMCG Marketing Summita: Nenad Bakić, predsjednik Uprave, Varteks!
Nenad Bakić matematičar je po obrazovanju, a danas je poznati hrvatski poduzetnik i investitor. Posvećen je digitalnoj transformaciji u obrazovanju u Hrvatskoj i drugim zemljama. Osnivač je IRIM-a, vodeće organizacije za uvođenje STEM edukacije u obavezno obrazovanje. Njegova karijera pronašla se podjednako i u znanosti, digitalnim medijima, financijama i u ljudskim resursima. Savjetnik je Predsjednice RH za digitalnu transformaciju i STEM. Višestruki je osnivač start-upova s nekoliko uspješnih „izlazaka“, a kompanije koje je osnovao još su u njegovom vlasništvu i tržišni lideri u svojim područjima. Kao investitor u javna dionička društva, posvećen je dugoročnom ulaganju. Nenad je najveći pojedinačni dioničar i Predsjednik Uprave, Varteksa d.d.. Ova modna i tekstilna kompanija osnovana je 1918. godine, a u svojoj gotovo stoljetnoj tradiciji mijenjala se i razvijala sukladno potrebama tržišta i kupaca, istovremeno zadržavajući svoju kvalitetu i prepoznatljivost. Na ovogodišnjem FMCG Marketing Summitu poslušajte inspirativnu priču čovjeka koji se posvetio povratku domaćeg tekstilnog giganta.
Rezervirajte 10. travnja 2019. u Muzeju suvremene umjetnosti za drugi FMCG Marketing Summit koji će se baviti temom "Budućnost retail marketinga". Budite dio najiščekivanijeg marketinškog tsunamija!
Prijava : antonia@b2bmedia.org