U Rovinju nas čeka još dvoje fascinantnih predavača – novinar i prankster koji je svojim smicalicama uspio zavarati TripAdvisor i poznati Paris Fashion Week te aktivistica i prva kiborg-umjetnica.
Prvih dana proljeća hrvatska industrija tržišnih komunikacija seli se u Rovinj na Dane komunikacija. Nakon velike najave najveće zvijezde, Sir Martina Sorrella, na festival dolazi još dvoje jedinstvenih predavača – najpoznatiji prankster Oobah Butler i prva kiborg-umjetnica i aktivistica na svijetu Moon Ribas.
Ljudi generalno vole primati nagrade za svoj rad i trud, ali i ovdje se Butler pokazao unikatnim. Nagradu časopisa The Drum “Content Creator of the Year for Online Media” preuzeo je ni više ni manje nego njegov dvojnik. A da je zavaravanje javnosti postala njegova specijalnost pokazao je i kada je lansirao lažni premium brend traperica Georgio Peviani s kojim je došao sve do Paris Fashion Weeka.
Njegova tri kratka filma o ovim ekscentričnim pothvatima na VICE-u su pogledana više od 130 milijuna puta, a ako sve to zvuči previše čudno da bi bilo istinito, to je zato što je Butler to tako i osmislio.
Dok je Oobah Butler pomicao granice tradicionalnog novinarstva, svijet je brzinom munje dobio svoju prvu superheroinu, Moon Ribas. Ova španjolska kiborg-umjetnica i aktivistica postala je svjetski poznata zbog svoje jedinstvene supermoći – ona naime uz pomoć ugrađenog online seizmičkog senzora u stvarnom vremenu može doživjeti vibracije i potrese koji se odvijaju bilo gdje na planetu.
Ribas ohrabruje umjetnike diljem svijeta da pomoću tehnologije unaprijede svoj kreativni rad i otkriju nove načine izražavanja i komuniciranja svojih osjećaja. Na Danima komunikacija, kroz razgovor s Davorom Bruketom, saznat ćemo kako ona koristi tehnologiju u svrhu kreativnosti i umjetnosti te što savjetuje kolegama umjetnicima.
Davor Bruketa ususret spomenutom razgovoru izjavio je: “Gledajući u Moon Ribas gledamo u budućnost. Vrlo je vjerojatno da ćemo na neki način doživjeti značajniju integraciju tehnologije u vlastita tijela. Postoji puno skepse oko toga, ali to je evolucijska prilika da zaista postanemo novi oblik života.”
O Danima komunikacija:
Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja, a ove godine održat će se od 28. do 31. ožujka 2019. godine, tradicionalno u hotelu Lone. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.