Web trgovac godine objavio je članove stručne međunarodne komisije među kojima ponosno predstavljamo našu urednicu, Jelenu Domović.
Jelena Domović je urednica magazina InStore od 2012. godine. Bila je uključena u nastajanje svih projekata proizašlih iz InStore magazina, poput specijalnih izdanja kao što su Vodič kroz hrvatsku maloprodaju i MUST HAVE FMCG BRANDS, sve do nastajanja novog B2B časopisa InHoreca za ugostiteljski sektor. Jelena Domović je dio tima koji priprema program za FMCG Summit i FMCG Marketing Summit u organizaciji magazina InStore, koji su se etablirali kao tradicionalno mjesto okupljanja stručnjaka iz FMCG sektora.
Završila je filozofiju na Hrvatskim studijima te Executive MBA na ZŠEM-u. Svakodnevno prati zbivanja na području robe široke potrošnje i online marketinga u FMCG-u te se neprestano usavršava na tom području. Jelena je zaljubljenica u online. Uvijek dolazi s novim idejama o tome što se može iskoristiti iz online svijeta kao dodana vrijednost na tiskano izdanje magazina Instore, koje je bez obzira na sve prognoze za tiskane medije u B2B segmentu, jači nego ikada.
U natjecanje Web trgovac godine 2019. uključena je u međunarodnu komisiju s drugim stručnjacima koji će ocjenjivati finaliste i odabrati pobjednike.
O natjecanju Web trgovac godine:
Svi koji sudjeluju na natjecanju Web trgovac godine 2019. imaju ravnopravne mogućnosti da osvoje nagrade jer postoji više od 15 natjecateljskih kategorija. Prepoznatljivi trgovci koji su duže prisutni na tržištu mogu osvojiti glavnu nagradu The Shopper’s Mind Web Champion Award, a manji trgovci glavnu nagradu The Shopper’s Mind Web Challenger Award. Osim u osvajanje dvije glavne nagrade, nagrade izbora kupaca i nagrade komisije, svi natjecatelji su uvršteni i u izbor za najboljeg trgovca unutar svoje kategorije.
Pratite sva zbivanja na službenoj web stranici.