Nakon ulaska MHP Grupe u strateško vlasništvo Perutnina Ptuj Grupe, nova Uprava Perutnine Ptuj - Enver Šišić, predsjednik Uprave, Jevgenij A. Dranov i mag.
David Visenjak, članovi menadžmenta, susreli su se s predstavnicima sindikata i rukovodstvom Perutnine te menadžmentom uprave peradarske zadruge Ptuj. Na sastanku su predstavljeni planovi za dalji razvoj Perutnine Ptuj, nakon ulaska novog vlasnika. Tom prilikom su dana jamstva za jačanje postojećeg poslovnog modela uz intenzivan investicijski ciklus.
Investicije će se prvenstveno usmjeriti na unapređenje proizvodnje, proširenje uzgojnih kapaciteta u suradnji sa peradarskom zadrugom Ptuj te jačanje tržišne pozicije popularnih brendova Perutnine Ptuj u regiji kao i širenje na nova tržišta. U budućnosti će nastojati pružiti mogućnosti za nova radna mjesta uz stalno poboljšanje radnih uvjeta te razvoj i motivaciju zaposlenika ali i uzgajivača.
Na sastanku sa Upravom, peradarska zadruga Ptuj dobila je jasna jamstva kako će se planirani rast proizvodnje odvijati u okviru postojećeg poslovnog modela i nastavka dobre suradnje s uzgajivačima. Tim povodom, menadžment Perutnine Ptuj pozvao je zadrugu na proširenja baze uzgajivača budući da oni pokazuju potencijal za rast.
Perutnina Ptuj nastavit će ih podržavati, a ulazak novog strateškog vlasnika iz industrije ima pozitivne učinke u području razmjene iskustava i stručnosti. Također, na pitanje uz mogući uvoz hrane za životinje, jasno je naglašeno da će se, kao i do sada, u postrojenjima Perutnine Ptuj koristiti lokalno proizvedena hrana za životinje i krmna smjesa.
Prve investicije na razini Perutnina Ptuj Grupe bit će usmjerene na ekološki osviještene projekte i modernizaciju tehnološke opreme u proizvodnji s ciljem poboljšanja ekonomske učinkovitosti i uvjeta rada. Buduća ulaganja omogućit će nadogradnju opreme i tehnologije proizvodnje na najvišu razinu u industriji, obnovu, modernizaciju i proširenje proizvodnih kapaciteta zajedno s uzgajivačima, te razvoj u skladu sa smjernicama održivog razvoja poslovanja.
Prepoznatljiva i konkurentska prednost nastavit će se graditi kroz snažne i prepoznatljive brendove Perutnine Ptuj, uz širenje naprednog uzgoja („chicken-friendly breeding“), koji otvara vrata inozemnih trgovinskih lanaca na zahtjevnim tržištima, prije svega u Zapadnoj Europi.
Povjerenje potrošača i dalje će biti opravdano osiguravanjem najviše kvalitete, sigurnosti i sljedivosti svih koraka po principu od farme do tanjura, koji se odvijaju u sve četiri zemlje u kojima Perutnina Ptuj ima vlastitu vertikalno organiziranu proizvodnju: Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Srbija.