FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Hrvatske mame odabrale 17 najboljih na hrvatskom tržištu

Na mjestu događaja

Događaji

02.10.2018

U provedenom istraživanju više od 9.000 hrvatskih majki ocjenjivalo je zadovoljstvo proizvodima i uslugama na domaćem tržištu.

Zahvaljujući projektu 'Odabrale mame' koji se ove godine održao po drugi put, ponovno su odabrani i nagrađeni najbolji proizvodi i pružatelji usluga prema ocjenama hrvatskih majki. Novo istraživanje zadovoljstva majki provedeno je on-line putem, a realizirana su četiri odvojena on-line istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 9.000 majki svih dobnih skupina od kojih su najzastupljenija dobna skupina majke od 25 do 34 godine starosti. Tim povodom upriličena je dodjela nagrada tvrtkama čiji su proizvodi i usluge ocjenjeni najboljima unutar nekoliko različitih kategorija što je ujedno preporuka za kupnju svim potrošačima.

Današnji potrošači su sve različitiji i individualniji, žele puno više od samog proizvoda ili usluge, a hrvatskim potrošačima preporuka je, odmah iza cijene, drugi razlog za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge. Glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka 'Odabrale mame' potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji.

'Tu su ponajviše kategorije koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu kao i usluge koje povremeno ili stalno koristimo: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu i čišćenje domaćinstva, trgovine itd. Zanimljivo je naglasiti i podatak kako je u provedenom istraživanju čak 95% mama on-line anketu ispunilo putem smartphone uređaja. Projekt 'Odabrale mame' nastavlja istom dinamikom provoditi istraživanja kategorija roba i usluga na mjesečnoj bazi unutar desetak kategorija, a novitet je da ćemo u bliskoj budućnosti otvoriti i mogućnost testiranja i degustacija proizvoda na velikom panelu', izjavio je direktor projekta Tihomir Kovač.

Nagradu i oznaku 'Odabrale mame' za kupnju najboljeg proizvoda ili korištenje najbolje usluge dobili su sljedeći brendovi: Kaufland je ocijenjen najboljim nacionalnim trgovačkim lancem robe široke potrošnje dok je za najbolju trgovinu tekstilom i kućnim potrepštinama proglašen Pepco, mame su Signal odabrale za najbolju pastu za zube, a u kategoriji ženskih najlonki nagradu je dobio brend Jadran. Najbolje slane grickalice su Saltas , proizvođača Koestlin, dok je u kategoriji tirolskih salama najboljom proglašena tirolska kobasica Gavrilović.

U kategoriji baby vlažne maramice nagradu je dobio Water Wipes, dok je najbolji proizvod za jačanje imuniteta na bazi pčelinjih proizvoda Medo-flor/Apimix. U kategoriji čvaraka, najboljima su ocijenjeni domaći čvarci Ravlić. U kategoriji kuhinjskih robota nagradu su osvojili kuhinjski roboti Bosch , Bosch štapni mikser proglašen je najboljim u svojoj kategoriji kao i blenderi Bosch u kategoriji blendera. Delicia keksi bez šećera dobili su nagradu za najbolje kekse bez šećera, a PUR balsam najbolje je sredstvo za ručno pranje posuđa. Mame su za najbolji news & lifestyle portal odabrale 24sata dok je za najbolju dječju igraonicu i rođendaonicu na području grada Zagreba odabrana Čarobna Šuma.

Glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka 'Odabrale mame' potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji.

Istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama 'Odabrale mame' u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame pokrenuto je u Hrvatskoj prvi puta prošle godine, a oznaka 'Odabrale mame' pokazale se kao izvrstan kompas jer olakšava kupnju i štedi vrijeme, a ujedno je oznaka izvrsnosti i potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

Izjave

"Zahvaljujemo se svim majkama što su prepoznale i odabrale Pur Sensitive kao kvalitetan proizvod i samim time što su nam pokazale povjerenje. Nagrada koju smo osvojili ima posebno značenje jer nam pokazuje u kojem smjeru idemo. Majke su danas glavni potrošači kojima je bitna sigurnost i kvaliteta proizvoda i upravo nam je mišljenje majki glavni pokretač u poslovanju."

Mia Jelinić, Junior Trade Marketing Manager, Laundry & Home Care- Adria region, Henkel Croatia d.o.o.

"Jako nam je drago što su majke upravo Kaufland ocijenile najboljim u kategoriji Nacionalni trgovački lanac robe široke potrošnje.

Velik dio naših kupaca upravo su majke, stoga nam je drago da su nam baš one svojim odabirom ukazale povjerenje i potvrdile da idemo u pravom smjeru.

Zahvaljujemo svim majkama koje su sudjelovale u istraživanju!"

Marija Franić, Voditeljica korporativnih komunikacija, Kaufland Hrvatska k.d.

"Svi znamo koliko su majke zahtjevni potrošači jer za svoju obitelj i bližnje žele samo ono najbolje. Od iznimnog je značaja da su upravo ti „zahtjevni“ potrošači prepoznali kvalitetu Signal zubnih pasti, kao proizvoda koje žele imati u svojim domovima.

Zahvaljujemo svim mamama na ovom predivnom priznanju, a Signal će se svakako i dalje truditi doprinositi zdravlju njihovih obitelji."

Andrea Lujić, Shopper & Customer Marketing Manager, Skin & Oral, Unilever

"Hvala svim mamama koje su prepoznale kvalitetu našeg proizvoda, kao i Selektivi d.o.o. koja je pokrenula ovaj hvalevrijedan projekt. Obzirom da su upravo mame one koje odlučuju o većini proizvoda za kućanstvo, one čine panel koji je vrlo važan svakom proizvođaču. Domaći čvarci Mesne industrije Ravlić, koji se pripremaju na tradicionalan način, su tako ponosni nositelj ružičaste oznake “Odabrale mame” koja pokazuje da su pravi izbor za svaku obitelj, a koja nas potiče da i dalje stvaramo proizvode kojima mame vjeruju."

Ivana Ravlić Devald, Mesna industrija Ravlić d.o.o.

"Pa gledajte to je svakako bilo zanimljivo jer su se ocjenjivali proizvoda različitih proizvođača, domaćih i stranih pa je stvarno zanimljiva informacija za nas da naši ciljani kupci ocjenjuju nas kao najboljeg u toj kategoriji kao što je i svrha samog projekta Odabrale mame. Uglavnom su oko 75% naših kupaca žene i pretežno po anketama koje smo mi radili one ne kupuju za sebe nego za obitelj. Tako da smo stvarno ponosni da u toj konkurenciji mame izaberu naše proizvode kao najbolje u toj kategoriji."

Dražen Horvat, direktor, Delicia d.o.o.

"Ta nagrada puno znači iz osnovnog razloga što su naša glavna ciljana skupina upravo majke. One su decision makeri u svakoj kupovini u trgovačkim centrima. Priključili smo se ovom projektu Odabrale mame da vidimo gdje je naše mjesto, što će majke reći i izglasati. Dakle išli smo s našim proizvodom i brandom Saltas koji je inaće lider na hrvatskom tržištu, ali smo sad baš željeli čuti što majke kažu. Dokazalo se da ipak jesmo lider i zato smo dobili ovu prestižnu nagradu Odabrale mame što nam puno znaći. Majke nam strašno puno znače kao potrošači, one donose odluke pri kupnji, one biraju za svoju djecu. Kao svaka majka, birat će najbolje što može. Ovo je još jedna potvrda koja će stajati na polici, ne samo na našem proizvodu nego i na ostalim proizvodima koji su dobili Odabrale mame da olakšaju drugim majkama ako su u nekoj sumnji između nekih proizvoda da odaberu dobar i kvalitetan proizvod za svoje najmilije."

Mario Mađerac, Direktor, Marketing i razvoj ambalaže, Koestlin d.d.

"U ime kompanije Unilever zahvaljujem na ovoj predivnoj nagradi! Velika nam je čast što su hrvatske mame poslije Dove gelova za tuširanje, odabrale i Dove dezodorans kao svoj prvi izbor. Hvala hrvatskim mamama! U samom srcu Dove brenda je žena, možemo reći i majka. Mnoge od nas su i same majke, ili imaju mamu – tog superjunaka svake obitelji – koja uvijek zna što je za njenu obitelj najbolje, i upravo zbog toga ova nagrada je još vrijednija. Drago nam je da je Dove dezodorans pronašao svoj put do srca hrvatskih majki, hvala im na tome."

Marina Grgić Papić, Marketing Operations Executive, PC - Deo & Xmass, Unilever