Upoznajmo govornike drugog FMCG Marketing Summita: Christian Majgaard M. Sc. B. A. & E., idejni tvorac Legolanda i nekadašnji najuspješniji globalni direktor kompanije Lego!
Majgaard iza sebe ima izuzetno uspješnu poziciju globalnog izvršnog direktora za kompaniju i branding Lego, gdje je bio odgovoran za globalne poslovne inovacije, branding i marketing. Stoji iza brojnih uspješnih projekata branda, među kojima su Legoland parkovi, Lego Mindstorms roboti, Lego licenca za Harry Potter, lego.com i najprodavaniji dječji softver.
Autor je knjige 13 hints for tomorrow’s brand builders, kao i brojnih stručnih članaka. O Christianu Majgaardu govori se kao o jednom od lidera u 21. stoljeću. Prije nego što se pridružio Legu, bio je viši konzultant u agenciji PA Consulting, inspirirajući kompanije među kojima su Nestlé, Nokia, Siemens, Motorola, Bang & Olufsen, Swiss Re, Geodis Wilson, Disneyland, Heineken, ABB, Canon, i mnoge druge.
Rezervirajte 10. travnja 2019. u Muzeju suvremene umjetnosti za drugi FMCG Marketing Summit koji će se baviti temom "Budućnost retail marketinga". Budite dio najiščekivanijeg marketinškog tsunamija!
Rana prijava: antonia@b2bmedia.org