Upoznajmo govornike drugog FMCG Marketing Summita: Adeel Ansari, Senior Manager- Global Digital, Digital Learning, Digital Content Creation Laundry & Homecare- Henkel!
Adeel Ansari svoju je karijeru započeo u CPG industriji u Unileveru 2006. godine u Pakistanu. Potom je 2010. godine preselio se na Bliski istok kako bi započeo svoju karijeru u Henkelu, gdje je radio kao Brand Manager koji je vodio brigu o kućnom poslovanju za GCC područje koje se sastoji od šest zemalja.
Od dolaska u Henkel, radio je u lokalnom i globalnom kapacitetu za marketing na nekim od najvećih brandova tvrtke koji uključuju Pril, Persil, Bref i Somat. Godine 2014. Adeel se preselio u Henkelovo globalno sjedište u Düsseldorfu u Njemačkoj, gdje je u početku radio na strateškom upravljanju robom za kategoriju pranja posuđa kao globalni Brand Manager, a 2016. se pridružio globalnom digitalnom timu u sektoru sredstava za pranje rublja kao Senior Manager Digital. U tom svojstvu, Adeel je odgovoran za stvaranje digitalnog sadržaja, digitalno učenje i upravljanje kampanjama.
Budući da je certificirani Google Squared Guru, Adeel je radio i na razvoju Tvornice sadržaja – internog sustava za upravljanje sadržajem za Henkel koji pomaže proizvoditi sadržaj za globalne kampanje u cijelom Henkel svijetu.
Rezervirajte 10. travnja 2019. u Muzeju suvremene umjetnosti za drugi FMCG Marketing Summit koji će se baviti temom "Budućnost retail marketinga". Budite dio najiščekivanijeg marketinškog tsunamija!
Rana prijava: antonia@b2bmedia.org