FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Danas u Hyatt-u peti FMCG Summit

Regionalna konferencija

Događaji

22.11.2018

Za najznačajniji događaj u sektoru robe široke potrošnje, u organizaciji izdavačke kuće InB2B Media, prijavljeno je oko 500 sudionika iz sedam zemalja...

Peta konferencija o sektoru robe široke potrošnje, u Srbiji i šire, pod nazivom FMCG Summit, u organizaciji InStore magazina, bit će održana danas u Hotelu Hyatt, u Beogradu.

Ovogodišnja konferencija će sudionicima, ponuditi analizu stanja i potencijala domaće FMCG industrije, kao i trgovačkih trendova u centralnoj i istočnoj Europi.

Između ostalih, predstavit će im se njemački startup za prodaju premium prehrambenih proizvoda koji ostvaruje osmocifreni prihod, a bit će riječi i o stanju i potencijalu tržišta privatnih robnih marki. Poseban segment posvećen je izvoznom potencijalu na rusko tržište i putu domaćih proizvoda na police najvećih ruskih lanaca.

Ovogodišnji program tematski je podijeljen na sljedeće cjeline:

Rusija – kako s domaćim proizvodima na police najvećih ruskih lanaca?
Rusija je treći trgovinski partner Srbiji. Plasman srpskih proizvoda na rusko tržište karakterizira startna, cjenovna i konkurentna prednost u odnosu na druge uvozne proizvode zahvaljujući jedinstvenom, preferencijalnom trgovinskom sporazumu i bescarinskom izvozu na tržište od preko 144 milijuna stanovnika. Iako su pojedini domaći proizvođači uspješno plasirali svoje proizvode na rusko tržište, utisak je da možemo mnogo više. Na koji način?

Privatne robne marke
Što istraživačke agencije kažu o stanju i potencijalu tržišta privatnih robnih marki u Srbiji, regiji i svijetu?

E-trgovina
Kako je njemački startup za prodaju premium prehrambenih proizvoda došao do osmocifrenog prihoda za samo pet godina? Gdje je šansa za domaće proizvođače?

Inovacije
Kako izgraditi kulturu za inoviranje? Kakvi su trendovi, alati i modeli inoviranja? Kako pokrenuti ljude i razviti strategiju?

Power brendovi
Internacionalizacija i inovativnost u proizvodnim kategorijama

Razvoj diskontera u centralnoj i istočnoj Europi
U godini kada Lidl ulazi na tržište Srbije, što možemo naučiti iz iskustva drugih zemalja? Koji trgovački lanci i formati su se najbolje prilagodili promjenama?

Sve veći broj sudionika iz godine u godinu pokazuje da je ovaj događaj prepoznat kao centralno mesto okupljanja trgovaca, proizvođača i distributera robe široke potrošnje i to ne samo u Srbiji, već i u regiji.