Solana d.d. Tuzla, lider na tržištu soli u jugoistočnoj Europi, ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine najbolje poslovne rezultate od 1992. godine. U ovom periodu zabilježeno je povećanje prodaje soli od 3.500 tona u odnosu na isti period lani, dok je izvoz porastao za 13%.
Na pozitivno poslovanje najviše je utjecalo povećanje prodaje na domaćem tržištu branda kuhinjske soli po kojem je Solana i poznata u pakiranju od 1 kg za čak 30% u odnosu na prethodnu godinu. Zabilježeno je i povećanje prodaje tabletirane soli od 24% gdje vidimo veliki potencijal za dalje proširenje na nova tržišta, navodi se u priopćenju za medije ove kompanije.
Povećanje prodaje na domaćem tržištu pratio je i rast plasmana na inozemna tržišta za 13%. Uz povećanje prodaje a do sada poznatim tržištima Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije i Hrvatske, u zajedničkom nastupu s Brandovima AS Holdinga ostvaren je plasman na nova tržišta kao što je Katar i druge zemlje Bliskog Istoka. S tim u vezi, u Solani vide priliku da zadrže i povećaju učešće na tržištima na kojima su trenutno zastupljeni, s fokusom u narednom periodu na zemlje EU.
Solana d.d. Tuzla je jedna od najstarijih kompanija u Bosni i Hercegovini i naša najstarija prehrambena industrija. Proces proizvodnje soli se odvija po principu tzv. "zatvorenog kruga", čime je postignuta apsolutna zaštita od mogućih vanjskih utjecaja i onečišćenja. Solana d.d. Tuzla je u svojoj 133 godine dugoj povijesti bila i ostala sinonim za kvalitetu. Spoj tradicije i kvalitete promaknuo je Solanu u istinskog lidera kada je u pitanju proizvodnja i prodaja soli kako na domaćem tržištu, tako i u regiji.