Ovakav uspjeh je posljedica kvalitete i prihvatljivih cijena proizvoda i svakako razvojne strategije kompanije...
Uz mnogobrojna tržišta na koja već izvozi svoje proizvode, Makprogres je počeo s izvozom i u Južnu Koreju.
Ovakav uspeh je posljedica kvalitete i prihvatljivih cijena proizvoda i svakako razvojne strategije kompanije koja ima kao cilj ostvariti diverzifikaciju plasmana na što većem broju tržišta. Južna Koreja je posljednja zemlja na svjetskoj izvoznoj mapi Makprogresa, koji sada plasira svoje brendove na skoro 60 tržišta u svijetu. Uzimajući u obzir trenutni ambijent za rast i razvoj poslovanja, kao i promjenljivost na tržišnim uvjetima ili ćete odabrati razvoj, rast i napredak, osvajajući nova tržišta ili ćete se kretati unazad, istaknuli su iz sektora izvoza kompanije Makprogres.
Kako su dodali, kompanija uvijek ohrabruje korake i poslovne izazove koji nude plasman na tržištima na kojima vladaju ekonomski trendovi koji su sasvim drugačiji od lokalnih.