Stručnjaci kreativnih industrija spremni su se vratiti u Portorož, Sloveniju, na Jubilej Međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum: tri dana - 17. do 19. listopada - inspirirajući razgovore i radionice, omogućujući puno obrazovnih mogućnosti, program i prekrasne mogućnosti umrežavanja.
U ova tri dana, više od 40 izuzetnih govornika će raspravljati o izvorima i značenjima inspiracije za rješavanje novih izazova budućnosti, te predstaviti primjere i načine koji nam pomažu postati inicijatori budućih promjena.
Delegati će imati priliku slušati Sir John Hegarty, osnivač i kreator, Bartle Bogle Hegarty, Ujedinjeno Kraljevstvo, Barry Wacksman, EVP i globalni direktor strategije, R / GA iz New Yorka, David Pivk, direktor za komunikaciju marke NIKE EMEA, Jan Jelle de Boer, kreativni strateg, MediaMonks, Nizozemska, Justin Billingsley, predsjednik Uprave, Publicis Emil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Stephan Loerke, glavni izvršni direktor, Svjetska federacija oglašavača, Belgija, Martina Olbertova, osnivačica i glavni službenik značenja, značenje.Global , UK / Češka, Mailine Swildens, direktor ZOO EMEA, Francuska, i još mnogo toga.
Festival će biti popraćen živahnim mrežnim događajima, počevši od recepcije otvaranja zlatne bubnjeve - Meet and Greet - u srijedu navečer u 8:00 sati. Delegati će u četvrtak imati priliku integrirati dojam ludosti iz svoje zemlje na Wild Wild East Partu McCann Worldgroup, s početkom u 9:00 sati. Vrhunac festivala bit će gala događaj u petak navečer, gdje ćemo se susresti s dobitnicima Golden Druma i okončati 25. Golden drum festival sa zlatnom završnom zabavom.
Više o festivalu Golden Drum na adresi www.goldendrum.com.