DR OETKER STUDENI
KERMAN

Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda

Regija

12.10.2018

Drugu godinu zaredom, u organizaciji InStore magazina, u BiH se bira 100 brandova koje svaka bolje opremljena trgovina mora imati na svojim policama...

Istraživačka agencija Nielsen, koja na tržištu BiH posluje od 2006. godine, predložila je skoro 400 brendova, za koje su putem online upitnika glasali trgovci iz BiH, a InStore magazin je organizirao izbor top 100 proizvoda.

Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija. Kad se napravi usporedba između ponude i potražnje, ponuda je veća i do 100 puta od potražnje. Važno je birati proizvode koji zadovoljavaju potrebe potrošača cjenovno i kvalitetom, ali i proizvode koji izazivaju najljepšu emociju. Ljubav prema hrani i osjećaj topline doma upotpunjuju proizvodi koji su dio našeg svakodnevnog života.

Izgradnja brenda je najbolji način da neki proizvod stvori razliku u odnosu na konkurentne proizvode koji za vrijednost imaju samo nisku cijenu. Potrošač je u fokusu svih sudionika u lancu proizvodnje i plasmana proizvoda, a ovaj projekt je način da se brand nametne i postane i ostane obavezan asortiman prodajnih objekata širom BiH, kako bi što lakše bio dostupan potrošaču. Put kojim prolazi proizvod da bi postao brand je veoma težak i skup. Da li je proizvod postao brand zavisi od potrošača, ali i od trgovca koji je u stalnoj komunikaciji sa svojim kupcima i koji najbolje zna što njima treba.

Izbor trgovaca koji će se proizvodi naći na polici je itekako važan, jer je u trenutnim odnosima unutar industrije trgovac taj koji je najznačajniji.