Kompanija će početi prodaju salame Poli na tzv. etno tržištima na istočnoj obali Sjedinjenih Država...
Nakon što je Perutnina Ptuj najavila dugoročnu suradnju s košarkašem Lukom Dončićem kao ambasadorom njihovog brenda Poli, poslovni list Finance piše o prodoru poduzeća na američko tržište.
Perutnina Ptuj, koja zajedno sa svojim podružnicama ostvaruje prihode od 265 milijuna eura godišnje, počet će prodaju salame Poli na tzv. etno tržištima na istočnoj obali Sjedinjenih Država.
S ovim brandom pratimo ljude koji znaju našu pileću salamu iz bivše Jugoslavije, a sada žive u inozemstvu. S američkim partnerom smo već potpisali sporazum o lokalnoj proizvodnji i distribuciji, rekao je David Visenjak, izvršni direktor za trgovinu u Perutnini Ptuj.
Kako se dodaje, Poli, Argeta i Vegeta su najjači brendovi na etničkim tržištima u onim dijelovima Europe i SAD-a gdje žive emigranti iz bivše Jugoslavije.
(Izvor i foto: SEEbiz.eu)