FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Gotovo 1200 kreativnih ideja iz 28 zemalja natječu se na Golden Drum 2018.

Događaji

12.10.2018

Jubilarni Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum, koji će se održati od 17. do 19. listopada 2018. godine u Portorožu, Slovenija, dobio je kreativne ideje iz 28 zemalja u svojoj konkurenciji.

Kratki popis bit će poznat u srijedu, 17. listopada 2018. Pobjednici će biti objavljeni u petak, 19. listopada 2018. tijekom ceremonije nagrade Golden Drum Grand, s početkom u 20.30 sati (CEST).

Od 28 zemalja koje se natječu ove godine, Rumunjska je dostavila najveći broj prijava - 188 (165% više nego prošle godine), a slijede ju ruska Federacija sa 149 unosa. Najveći rast prijavljenih zapisa zabilježen je iz Makedonije koja je porasla za više od 600 % u odnosu na 2017. Po prvi put u povijesti Golden Druma, Španjolska i Portugal dodani su na popis zemalja koje imaju pravo natjecanja na festivalu.

25. Golden Drum predstavio je mnoge novosti u programu natjecanja. "Takva radikalna promjena bila je odvažna za nas, ali agencije su prihvatile izazov i poslali još više radova nego što smo očekivali. Oni brinu o poslovanju, ali ne i poslovanju kao i obično", izjavio je Stojan Pelko, potpredsjednik Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja Golden Drum.

Štoviše, 196 različitih agencija koje će se natjecati za nagradu Golden Rose dodjeljuju svoje kreativno djelo, 28 različitih agencijskih mreža će se natjecati za nagradu Golden Net i 103 nezavisnih agencija za nagradu Golden Dragon.

Najviše pristigle stavke u dijelu WHAT nalaze se u grupama F Reach (13,25%), H Craft (12,45%) i A Film (8,94%), dok je u dijelu WHY - vodeća skupina Z Social dobre (9,54%), slijede skupine V Entertainment (6,43%) i S aktiviranje (5,93%).

Young Drummers natjecanje dobilo je 172 plakata mladih kreativaca; ove je godine bio usredotočen na jačanje marke grada Piran - Tartini.
Mojca Briščik, predsjednica Golden Drum festivala, objasnila je: "Izuzetno smo zadovoljni rezultatom, budući da vidimo rast u konkurenciji Young Drummers, a zapisi za glavno natjecanje i dalje su na razini prošlogodišnje, bez obzira na ekonomsku poteškoća na turskom tržištu, koja je uvijek bila jako prisutna na festivalu.

Među ostalima, ove godine još nekoliko mreža i zemalja natječu se za prestižne nagrade. Vjerujem da će ovogodišnji žiri sigurno imati težak posao. "
Ovogodišnji prijedlozi ocjenjivat će dva žirija sastavljena od 22 vrhunska međunarodno priznata stručnjaka iz kreativne industrije. Dusan Drakalski, glavni kreativni službenik Europe, Ray Productions, je WHAT predsjednik žirija i Adrian Botan, globalni izvršni kreativni direktor, McCann Worldgroup i predsjednik Europskog vijeća za kreativno vodstvo, je predsjednik WHY žirija. Prijave na natjecanju mladih bubnjara ocjenjivat će poseban žiri s 5 članova na čelu s Josefinom Richardsom, kreativnim direktorom INGO Stockholm.