U sklopu obilježavanja praznika kave održano je finale regionalnog Franck barističkog natjecanja u skladu s pravilima Specialty Coffee Association.
Kroz kvalifikacije od 15.000 ugostiteljskih objekata, finale je okupilo 10 najboljih barista iz regije.
Najboljom baristicom proglašena je Petra Gracin iz Šibenika (Yum Pastry shop), drugo mjesto pripalo je Marku Podbrežničkom iz Zagreba (Mala kavana), dok je treće mjesto osvojio Antonio Švob iz Crikvenice (Maslina 2), a nagrade je uručio Viktor Miljković, Franckov regionalni direktor prodaje za kanal HoReCa.
Franck baristička akademija sveobuhvatan je program edukacije ugostiteljskog osoblja. Cilj je upoznavanje sa svim područjima koja se odnose na kavu - od plantaže do šalice - te usavršavanje vještina i umjetnosti pripreme vrhunskog espressa, ostalih napitaka na bazi kave te čaja. Ovaj edukativni program predvodi tim Franckovih profesionalnih barista kroz redovite prezentacije i individualno prilagođene edukativne radionice za ugostiteljsko osoblje. Franckov tim barista prošao je zahtjevnu certifikaciju iz područja barističkih vještina od strane Specialty Coffee Association (SCA).
Zanimanje barista sve je popularnije, a iznimne vještine i znanja koja su potrebna kako bi se ovo zvanje usavršilo, iziskuju dugogodišnje iskustvo i kontinuirano educiranje. Stoga je pokrenuta i specijalizirana Franck akademija u sklopu koje Franck baristi educiraju ugostiteljsko osoblje, a osmišljena je kako bi ugostiteljima omogućila najbolje zaposlenike koji su predani radu i izučavanju novih metoda pripreme toplih napitaka te praćenju globalnih trendova.
U šalici vrhunske hrvatske kave uživala su i brojna poznata lica među kojima glazbenik Marko Tolja, poznate voditeljice Korana Gvozdić i Marijana Batinić, stand-up komičar Ivan Šarić, zlatni olimpijac Šime Fantela te mnogi drugi.
Franck podržava održivost globalne proizvodnje kave
Kao jedna od najdugovječnijih hrvatskih kompanija s tradicijom duljom od 125 godina Franck podržava i u svom poslovanju primjenjuje načela održivosti i odgovornosti na kojima se temelji Međunarodni dan kave. Navedeno podrazumijeva da kao članovi inicijative International Coffee Partners (ICP) sudjeluju u realizaciji globalnih projekata s ciljem osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima omogućujući im povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta.