DR OETKER STUDENI
KERMAN

Lidl iznenadio inovativnim plakatom

Regija

Regija

23.08.2018

Lidl je, u sklopu marketinško-komunikacijske kampanje "Svi znaju - da si provjerio kvalitetu", ranoraniocima u Ljubljani priredio ukusno iznenađenje.

Lidl je, u sklopu marketinško-komunikacijske kampanje "Svi znaju - da si provjerio kvalitetu", ranoraniocima u Ljubljani priredio ukusno iznenađenje.

Na veliki poster, u Bavarskom dvoru u Ljubljani, zalijepio je 300 vrećica indijskog oraščića s brusnicom. Kada su prolaznici poskidali sve zaljepljenje kesice, nakon četiri sata, otkrivena je poruka s rezultatima poslovanja Lidla Slovenija.

U studiji o kvalitetu, koja je sprovedena u suradnji s Ipsosom, među najbolje ocijenjenim proizvodima našao se indijski oraščić s brusnicom pod brendom Alesto, koji je 97% svih ispitanika ocijenilo kao dobar, vrlo dobar ili odličan.