DR OETKER STUDENI
KERMAN

Renault sljedeće godine seli proizvodnju Clija pete generacije u Novo Mesto

Slovenija

Regija

19.07.2018

Nadovezujući se na najave Renaulta da će udvostručiti proizvodnju električnih automobila Zoe u svojoj glavnoj tvornici u Francuskoj, slovenski su mediji objavili da će se cjelokupna proizvodnja Renaultova Clija preseliti u Revoz u Novome Mestu i tvornicu Oyak u Turskoj.

Nadovezujući se na najave Renaulta da će udvostručiti proizvodnju električnih automobila Zoe u svojoj glavnoj tvornici u Francuskoj, slovenski su mediji objavili da će se cjelokupna proizvodnja Renaultova Clija preseliti u Revoz u Novome Mestu i tvornicu Oyak u Turskoj.

“Revozu se smiješi dodatno povećanje proizvodnje. Već početkom iduće godine u toj bi tvornici trebali proizvoditi Clio pete generacije. No, u tvrtki su, s tim u vezi, zatvoreni za službene informacije”, piše ljubljanski Dnevnik, pozivajući se na podatke s globalnog portala Automotive News o širenju proizvodnje Renaultove tvornice u Flinsu pokraj Pariza.

U Flinsu Renault trenutno proizvodi 220 električnih automobila Zoe dnevno, a plan mu je, prema Automotive Newsu, udvostručiti proizvodnju. Kako bi to ostvario, najveći francuski proizvođač automobila uložit će u svoje pogone u Flinsu milijardu eura.

Spomenuta ekspanzija posljedica je odlične recepcije modela Zoe na tržištu i očekivanja daljnjeg razvoja tržišta električnih automobila. Zoe je između 2015. i 2017. bio najtraženiji električni automobil u Europi, a dosad ih je proizvedeno oko sto tisuća.
Kad su u pitanju očekivanja povezana s daljnjom potražnjom za električnim automobilima, u Renaultu, prema podacima Automotive Newsa, polaze od istraživanja prema kojima 19 posto francuskih i 25 posto njemačkih vozača idući put želi kupiti električni automobil.

U Renaultovoj tvornici u Flinsu godišnje se proizvede 63 tisuće Clija i 94 tisuće Nissanovih Micri. Slovenski mediji spekuliraju da će novi Clio biti neka vrsta “malog gradskog terenca”.

Na kraju podsjetimo da je baš Renault Clio sa 2.071 komadom i tržišnim udjelom od 5,4 posto bio najprodavaniji automobil u Hrvatskoj u prvih šest mjeseci ove godine.

(Izvor: novac.hr)