DR OETKER STUDENI
KERMAN

Veliki dan za FMCG industriju u BiH

Bosna i Hercegovina

Regija

13.04.2018

Bio je ovo dobar dan, kako za proizvođače, trgovce i distributere, tako i za organizatore FMCG Summita koji iz godine u godinu povećavaju svoj utjecaj na domaću i regionalnu FMCG industriju.

Govorilo se o trenutnom stanju u industriji robe široke potrošnje, o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.

Veliku zainteresiranost stručne javnosti i novinara izazvalo je predavanje biznismena Emira Hrkovića iz „Atlantic Grupe" koji ima više od 30 godina radnog iskustva na ruskom tržištu. Svjesni potencijala ruskog tržišta, te što to značiti za domaće privrednike, organizatori Sarajevo FMCG Summita, marketing agencija Altermedia i magazin InStore, posvetili su posebnu pažnju ovoj temi.

Kolika je njezina važnost, kako za privredu BiH, tako i za Rusiju, pokazuje i usudjelovanje ambasadora BiH u Rusiji Mustafe Mujezinovića i atašea za privredu Ambasade Rusije u BiH Ivana Janišina, koji su se pozdravnim govorima obratili prisutnima na summitu.

Drugi keynote spiker, maloprodajni futurolog iz Velike Britanije Matthew Brown poveo nas je na globalno putovanje na kojem nam je pokazao kako se svjetski trgovci i FMCG industrija prilagođavaju novim trendovima i inoviraju svoje usluge.

Maloprodaja se veoma brzo mijenja i tehnologija nudi kupcima nova rješenja koja su osobnija nego ikad. Prodavnice postaju mjesta druženja, a ne samo mjesta gdje se obavlja kupovina i stoga se nude nove vrste rješenja koja mijenjaju koncept prikladan da odgovara našim promjenjivim očekivanjima kao kupaca.

Kako graditi bolje brendove uz pomoć prstiju i LEGO SERIOUS PLAY kockica, bila je prezentacija Ismira Omeragića iz Valicona koji nam je pokazao zašto Lego kockice nisu jedino rezervirane za djecu koja se igraju, već da je LEGO SERIOUS PLAY vrlo ozbiljna igra koju su s velikim uspjehom koristile velike globalne korporacije i organizacije, poput NASA, Google, Coca-Cola, Unilever i sl.

-

Other EMBED