Međunarodni festival kreativnosti Golden Drum slavi 25. obljetnicu, a za ovu se prigodu vraća na slovensku obalu, u svoj dom - Portorož. Festival će se održati od 17. do 19. listopada u Hotelu Slovenija, a najavljene su mnoge novosti u programu natjecanja.
Predane radove će pregledati i procijeniti 22 vrhunska međunarodna stručnjaka na čelu s dugogodišnjim prijateljima Golden Druma -Adrianom Botanom i Jaimeom Mandelbaumom.
Golden Drum natjecanje ostaje podijeljeno u dva dijela, ali Best Piece i Best Practice segmenti razvijeni su na funkcionalna pitanja: ZAŠTO je djelo razvijeno - i ŠTO je to? Odgovor na pitanje ŠTO će prepoznati i dodijeliti najbolja rješenja i najučinkovitije implementacije, dok će odgovor na pitanje ZAŠTO tražiti krajnji razlog različitih komunikacijskih praksi. Svaki je segment dalje podijeljen u skupine i kategorije koje odražavaju najnovije trendove u oglašavanju i kreativnoj industriji.
Članovi koji će se pridružiti Adrian Botanu su: Arina Avdeeva, Executive Director and Founder, Friends Moscow, Rusija, Ali Bati, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest, Rumunjska, Arda Erdik, President and Executive Creative Director, Tribal Worldwide İstanbul, Turska, Bernd Fliesser, Chief Creative Officer, JANDL (Beč/Bratislava/Prag), Beata Híves, Chief Operations Officer, Uniomedia Communications, Mađarska, Jakub Korolczuk, Executive Creative Director, Grey Group Poljska, Žarko Sakan, Chief Executive Officer, New Moment New Ideas Company, Srbija, Maya Sharan, VP Creative, TBWA/YEHOSHUA, Izrael, Mitja Tuškej, Managing Director, Direct Media and Brand Strategist, Formitas BBDO, Slovenija, Cristiana Zito, Head of strategy, DDB Barcelona, Španjolska.
-