Marka Frosch izabrana je kao najpouzdanija marka u kategoriji proizvoda za čišćenje kućanstva u Njemačkoj.
Ekološka marka obiteljske tvrtke Werner i Merz iz Mainza zauzela je uvjerljivo prvo mjesto na listi marki kojima se najviše vjeruje na njemačkom tržištu.
U anketi u kojoj je sudjelovalo 4000 ispitanika uglednog i čitanog obiteljskog časopisa Reader's Digest, od 143 brenda Frosch je zauzeo uvjerljivo prvo mjesto. Ispitanici su sami naveli ime robne marke kojoj najviše vjeruju. Statistika pokazuje da bi čak 37 posto ispitanika preporučilo Frosch ljudima u svom okruženju, a od svih ispitanika njih 73 posto smatra da Frosch proizvodi ulijevaju povjerenje i jasna su asocijacija na pouzdanost. Prvi sljedeći brend osvojio je 12 posto glasova ispitanika, što je ostvareno u sedam kategorija, a Frosch je na prvom mjestu po kvaliteti proizvoda i usluga.
„U ovom vremenu kada je kriza svuda oko nas, na mnogim poljima, naš brend je riječi „povjerenje“ dao potpuno novo značenje. Uspjeli smo pronaći ravnotežu između onoga što činimo kako bismo izgradili svoju reputaciju i onoga što radimo kako bismo pomogli ljudima", rekao je direktor Froscha.
Uz prepoznatljivost ovog brenda u svijetu proizvoda za čišćenje kućanstva, dodaje se da je siguran za okoliš, brine o vodi koja je onečišćena korištenjem kemikalija, a prije svega o kvaliteti.