Kraš prehrambena industrija, regionalni konditorski lider, predstavio je novi dizajn svojih najpoznatijih čokolada Dorina.
Nova flowpack pakiranja bolje čuvaju svježinu i zadržavaju kvalitetu proizvoda, a pročišćeni vizual u čijem je središtu trokut naglašava okus pojedinačne čokolade te podsjeća na neka retro izdanja Kraševih proizvoda. Nova ambalaža u potpunosti je reciklabilna, čime se doprinosi očuvanju okoliša.
„U Krašu stalnim inovacijama i unapređenjima svojih proizvoda potrošačima želimo pružiti samo najbolje iskustvo te tako zadržati vodeću poziciju na tržištu. Trudimo se pratiti trendove i povećavati konkurentnost, poboljšavajući sve segmente svoje proizvodnje. Tako smo se odlučili na redizajn jednog od najistaknutijih Kraševih brendova pa su čokolade Dorina zablistale u novom ruhu. Osim estetike dizajna, naglasak smo stavili i na kvalitetu ambalaže pa će potrošači imati cjeloviti i još bolji doživljaj uživanja u mnoštvu zanimljivih okusa koje Dorina nudi“, rekla je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.
Brend Dorina nastao je 1996. godine, a danas obuhvaća više od dvadeset okusa čokolada koje se pripremaju isključivo od biranih zrna kakaa iz Gane, zemlje najkvalitetnijih uzgajivača i proizvođača kakaovca na svijetu, pri čemu Kraš inzistira na zrnima glavne berbe.
Više puta nagrađivane su priznanjima potrošača, što potvrđuje neupitnu prepoznatljivost i provjereno dobru recepturu. Osim što je jedan od najvećih Kraševih brandova, u njoj uživaju i potrošači u više od dvadeset zemalja diljem svijeta.
Dorine u novom ruhu mogu se pronaći na policama svih većih trgovačkih lanaca te u Kraševim Bonbonnièreama.