FABUspot – prodajni prostor koji potiče na interakciju i istraživanje
FABUspot je novi retail koncept tvrtke Orbico Beauty koji nudi proizvode za njegu kože, make up i mirise te je rezultat cjelovite suradnje agencije Brigada s Orbico grupom na razvoju novog tipa prodajnog prostora.
Koncept je baziran na poticanju istraživanja i potrage za novim uzbudljivim beauty proizvodima kroz različite prostorne zone i aktivnosti. Središnji dio dućana namijenjen je aktiviranju kupaca kroz radionice i edukacije o novim proizvodima i tehnikama, dok intimniji poluzatvoreni dio u stražnjem dijelu služi za personalizirane usluge šminkanja i beauty tretmana od strane profesionalaca.
Željeni prostorni doživljaj otkrivanja vlastite ljepote postignut je implementacijom ploha koje olakšavaju isprobavanje i otkrivanje novih proizvoda te personalizaciju i prilagodbu svakom pojedinom kupcu putem digitalne tehnologije skeniranja lica na konfiguratorima raspoređenima po prostoru.
Nesavršenosti u teksturama materijala i boja i neočekivani prostorni elementi razlikuju FABUspot od ostalih kozmetičkih dućana i suptilno odmiču naglasak s nametnute, ispeglane savršenosti koja se često asocira uz svijet kozmetike, stvarajući opušteniju atmosferu prilikom izbora i kupovine.
„U stvaranju jedinstvenog koncepta FABUspot parfumerija primijenili smo stečeno iskustvo u projektiranju prodajnih prostora i retail konzaltingu tijekom proteklih 11 godina. Naša uspješna rješenja počivaju na temeljitoj analizi i strateškom pristupu, kako bi prostor koji uređujemo pričao baš onu priču koju klijent želi podijeliti sa svojim kupcima. Naš posao je upravljanje osjećajem i doživljajem u prostoru“, istaknuo je Dominik Cergna iz Brigade.