DR OETKER STUDENI
KERMAN

Zajedno je bolje – Luka Modrić u novoj Coca-Cola kampanji

#ZajednoJeBolje

Promo

11.06.2021

Nova Coca-Cola kampanja, nastala u suradnji s jednim od najvećih nogometaša u hrvatskoj povijesti, Lukom Modrićem, ukazuje na vrijednosti kojima nas je naučila 2020. godina.

Coca-Cola je, ususret Europskom nogometnom prvenstvu, u suradnji s najpoznatijim licem hrvatskog nogometa Lukom Modrićem pokrenula novu kampanju #ZajednoJeBolje.

Uz inspirativnu poruku da je s pravom ekipom sve moguće, Coca-Cola ovom kampanjom dodatno ističe najvažniju lekciju koju nas je naučila godina iza nas, a ta je da je snaga zajedništva ono što nas vodi prema uspjehu.

Upravo je zajedništvo važno za svakodnevno funkcioniranje i ostvarivanje dugoročnih ciljeva. Dobar tim i osjećaj pripadnosti često inspiriraju da postanemo sve ono o čemu sanjamo, a to najbolje zna kapetan hrvatske nogometne reprezentacije Luka Modrić. „Naučio sam da u životu postoje razni timovi. Oni od 11 igrača na terenu, tim od 100.000 sjajnih ljudi na jednom trgu i timovi navijača diljem svijeta. Dio sam hrvatskog tima, a dio sam tima i u Španjolskoj. Što sam naučio igrajući s njima? Neke se stvari ne mogu postići samostalno, za pobjedu je potrebno zajedništvo. Bez tima, ja sam čovjek s loptom, a s pravim timom možemo ostvariti sve“, izjavio je Luka Modrić.

Povodom ove velike suradnje lansirane su i tematske Coca-Cola bočice s likom Luke Modrića u znak proslave našeg novog ambasadora.

U Hrvatskoj su dostupne i kolekcionarske boce s posebnim omotom na kojem se nalazi četiri citata koja je Luka posvetio svojim fanovima, a fanovi nogometa kupnjom Coca-Cole od 500 ml mogu osvojiti i vrijedne nagrada kao što su sportski dresovi i nogometna oprema, dok će oni najsretniji osvojiti dres s potpisom Luke Modrića ili upoznavanje s Lukom Modrićem.

Ovom kampanjom Coca-Cola zajedno s Lukom Modrićem želi poručiti cijelome svijetu da kada igramo jedni za druge sve je moguće, jer zajedno je uvijek bolje.

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.