Moja glavna mantra kao CEO-a vrlo je jednostavna, a to je da pomognem svim dionicima u procesu. Prije svega da pomognem kolegama i zaposlenicima da budu bolji u onome što rade i da napreduju u svakom smislu, što je moguće više.
Među značajnim postignućima koja Vas krase, ističu se liste GRIT Future 2020 te Liderova lista 30 ispod 30. Što Vam znače ta priznanja i koliko su ona važna u razvoju Vašeg profesionalnog puta?
Svakako da su priznanja dodatan vjetar u leđa i motivacija za daljnji razvoj, ali i pokazatelj da smo na dobrom putu u onome što radimo. Ali moram priznati, ipak su mi najdraža priznanja i pohvale naših klijenata.
Vaša kompanija Peekator poznata je kao platforma za istraživanje tržišta koja donosi agilne uvide potrošača. Možete li nam reći na što ljudi prvo pomisle kad se spomene Peekator? Kako biste opisali suradnju s FMCG brendovima?
Rekao bih da ih spomen Peekatora asocira prije svega na brzo i agilno istraživanje potreba i stanja tržišta. Svakako je to ono po čemu želimo biti prepoznati na tržištu. Radimo s različitim djelatnostima i svaka od njih ima svoje specifične potrebe i izazove, pa tako i FMCG brendovi. S njima je suradnja uvijek iznova zanimljiva, jer uglavnom radimo testiranja i istraživanja za nove proizvode i kampanje koje će tek ugledati svjetla pozornice.
Što je misija, a što vizija Peekatora?
Glavna misija u Peekatoru je pružanje korisnih potrošačkih uvida. Tu se prije svega misli na to da naši klijenti imaju jasnu sliku o tome što nakon istraživanja.
Naša je vizija da nudimo rješenja agilnim timovima za istraživanje tržišta. S obzirom na to da je agilnost u istraživanjima tržišta još uvijek samo trend, mi se nadamo biti jedni od nositelja tog trenda na tržištu.
Koliko je važan osobni brending u percepciji kompanije? Gubi li se ili dobiva vlastitim eksponiranjem?
Mislim da je osobni brending iznimno bitan, jer ljudi se vežu za ljude, a ne za kompanije. Štoviše, smatram da je to izvrsna prilika za dodatno pozicioniranje na tržištu i izmicanje iz mase, posebice kod manjih kompanija, koje tek izlaze na tržište.
Rekao bih da je osobni brending jedan od glavnih pokretača za prelazak na neku višu razinu.
Gdje stalno nalazite inspiraciju za Vaše popularne LinkedIn postove? Koliko je ta platforma bitna za učenje i osobni razvoj? Što predviđate, koje trendove donosi marketing u 2021.?
Inspiraciju za LinkedIn postove pronalazim u svakodnevnim situacijama i prisjećajući se svojih prijašnjih iskustava iz sadašnje perspektive. Evo, nakon 600+ objava mogu reći da mi danas pronalazak inspiracije za objavu nije problem. Štoviše, veći mi izazov predstavlja "koji post objaviti".
Koje vrijednosti kao pojedinac i CEO njegujete u svakodnevnom poslovanju?
Moja glavna mantra kao CEO-a vrlo je jednostavna, a to je da pomognem svim dionicima u procesu. Prije svega da pomognem kolegama i zaposlenicima da budu bolji u onome što rade i da napreduju u svakom smislu, što je moguće više. Zatim da pomognemo i svojim klijentima da što bolje riješe svoje poslovne probleme i da budu što bolji u onome što rade. Zvuči generalno, ali moja mantra u suštini je pomoći svim sudionicima u poslovnom procesu.
Budimo malo neformalniji. Zamislite da na LinkedInu pišete post u kojem ćete otkriti o čemu ćete pričati na konferenciji. Pokušajte tako najaviti 3. FMCG Marketing Summit i približiti ga našoj publici (no, molimo, bez velikih spoilera).
Sad imam pritisak, ali pokušajmo.
Izrazito mi je drago što ću 18. 5. (utorak) na 3. FMCG Marketing Summitu održati predavanje "Agilnost u istraživanju i testiranju".
E sad, zašto mi je drago?
Pa, drago mi je, prije svega, zato što je to jedna od najboljih, ako ne i najbolja, konferencija u regiji za ovo područje.
A drugo, zato što ću napokon ispričati našu viziju o tome gdje mi mislimo da istraživanje tržišta kao industrija ide i kako mi pristupamo tome.
GRIT kaže da smo mi budući lideri u industriji, a ja ću vam reći na čemu ćemo raditi i truditi se da bismo došli do toga.
Vidimo se!
Prvi pogledajte program 3. FMCG Marketing Summita.
Svoju BESPLATNU prijavu možeš izvršiti ovdje.