Barillina kampanja „Bez riječi” utjelovljuje ono do čega najviše držimo kao brand te iznova uspostavlja emocionalnu vezu između naših kupaca i tjestenine, poručuju iz kompanije.
1. Kampanja „Bez riječi” (VIDEO)
Prva polovica 2021.
a. Digital
Osim TV podrške bit ćemo aktivni i sa sljedećim digitalnim sredstvima:
• Oglašavanje na Youtubeu s videm "Gesta jubavi - otac i sin"
• Oglašavanje Barilla recepata i tutorijala na Youtubeu
Osim kampanje "Gesta ljubavi" iznenadit ćemo i oduševiti potrošače inspirativnim receptima i tutorijalima koje ćemo oglašavati na Youtubeu
• Youtube Barilla Channel i Youtube oglašavanje
2. Pesto
U lipnju će biti intenzivan fokus na podršku kategoriji Barilla Pesto s posebnim naglaskom na digitalni kanal. Osim toga, fokusirat ćemo se i na novi proizvod - Pesto Peperoncino.
Kako bi dodatno potaknuli kupovinu, preporučamo kao potporu kampanji dodatna izlaganja na ključnim pozicijama u trgovini.
Dostupnost proizvoda uz pozicioniranje u A zoni i prigodnu komunikaciju na polici olakšavaju korisnicima izbor i povećavaju vjerojatnost da se izabrani proizvod nađe u potrošačevoj košarici.
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.