Ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u veljači, promatran u tekućim cijenama, ostvario je rast od 4,7 posto u odnosu na siječanj, objavila je Agencija za statistiku BiH.
Rast prometa od 2,2 posto ostvaren je u trgovini neprehrambenim proizvodima, a u trgovini prehrambenim proizvodima, odnosno hranom, pićem i duhanskim proizvodima, rast prometa iznosio je 1,4 posto.
Promatrano u stalnim cijenama, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u veljači veći je za 3,8 posto u odnosu na siječanj.
U trgovini neprehrambenim proizvodima rast prometa iznosio je 1,8 posto, a u trgovini prehrambenim proizvodima rast prometa iznosio je 1,4 posto.
U veljači ove, u odnosu na isti mjesec prošle godine, ukupan promet trgovine na malo u BiH, promatran u tekućim cijenama, zabilježio je pad od pet posto.
Promet prehrambenim proizvodima zabilježio je pad od 1,8 posto, dok je promet neprehrambenim proizvodima zabilježio pad od četiri posto.
Promatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo u drugom mjesecu manji je za 0,5 posto u odnosu na veljaču prošle godine.
U veljači, u odnosu na isti mjesec lani, promet prehrambenim proizvodima zabilježio je pad od 3,3 posto, dok je promet neprehrambenim proizvodima ostvario rast od 2,6 posto.
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.