DR OETKER STUDENI
KERMAN

Flaster: nova Omnichannel platforma

Promo

25.03.2021

Ako ste u skorije vrijeme na ulicama Grada Zagreba vidjeli upečatljive ljubičasto-žute automobile s istaknutim vizualom flastera, vjerojatno niste mogli ne obratiti pozornosti.

Riječ je o novoj omnichannel platformi Flaster, a upravo su istaknuti vizuali jedna od ključnih taktika kojom će se voditi u kreiranju kampanja za svoje klijente. Još kada uz to dodamo mjerljive podatke vanjskog oglašavanja u kombinaciji s digitalnim remarketingom, Flaster će zasigurno biti poželjna oglašivačka platforma za sve ozbiljne brendove.
ŠTO JE FLASTER?

Flaster je omnichannel platforma koja povezuje brendove koji žele iskoristiti sve prednosti pokretnog vanjskog oglašavanja za promoviranje brenda i vozače koji su svakodnevno na cesti na užurbanim lokacijama u gradu, a žele dodatno zaraditi.

Aplikacija Flaster prikuplja detaljne podatke o vozilima i analizira rezultate OOH reklama. Na temelju toga provodi se ciljani remarketing na digitalnim platformama koji je usmjeren na osobe koje su bile u doticaju s Flaster vozilima.

BREND U GRADSKOJ VOŽNJI

Flaster vozilima upravljat će odabrani vozači koji su svakodnevno na najposjećenijim lokacijama u gradu. Aplikacija Flaster prati kretanje vozila i prikuplja podatke koji se pretvaraju u mjerljive digitalne rezultate s ciljem detaljne post-buy analize te digitalnog remarketinga usmjerenog na osobe koje su bile u kontaktu s Flaster vozilima.

Politika Flastera je jednostavna – jedno vozilo, jedan brend, jedna poruka. Na taj način žele osigurati uočljivost brendova, ali i potrošačima komunicirati jasnu poruku. Svaka kampanja nastaje u dogovoru s brendom. Brend bira vozila na kojima će se oglašavati, definira vremensko razdoblje i vrstu obljepljivanja vozila.

DIREKTNI KONTAKT POTROŠAČA S BRENDOM/PROIZVODOM

Osim detaljnih mjerljivih podataka prikupljenih iz povezivanja OOH i digitalnog marketinga, Flaster platforma nudi još jedan benefit za oglašivače, ali i za potrošače – direktni kontakt potrošača s brendom/proizvodom.

Unutar automobila potrošači će uz promotivne letke moći saznati nešto više o brendu/proizvodu koji se oglašava, isprobati proizvod ili dobiti besplatan uzorak. Na taj način Flaster želi spojiti tri glavna benefita za brendove – brand awareness, angažman potrošača i korisničko iskustvo s brendom/proizvodom.

Flaster vozila uskoro će se naći na ulicama Zagreba, a prve kampanje već su potvrđene.

www.flaster.co

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.