Sedmi FMCG Retail Summit Sarajevo sudionicima će ponuditi pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.
Događaj će se održati 4. ožujka i prvi put bit će prilagođen online i offline formatu, te dostupan predstavnicima FMCG industrije u cijeloj regiji.
Trgovce i kompanije u sektoru robe široke potrošnje i pratećim industrijama, u narednom periodu očekuju veliki izazovi, ali i prilike za rast, koje dolaze uslijed ubrzanog razvoja novih modela poslovanja. Neki ovo doba nazivaju četvrtom industrijskom revolucijom. U takvom svijetu menjaju se izvori prihoda, javljaju se novi troškovi, mijenja se pozicija i pojačava značaj upravljanja proizvodnim, uslužnim i drugim procesima.
Promjene koje dolaze nisu prirodne i spontane, već zahtijevaju nove veštine i znanja. Samo oni koji na vrijeme prepoznaju prilike i rizike, i u skladu s tim produzmu korake u pravom smjeru, mogu računati na opstanak na sve zahtijevnijem tržištu, kao i na dugoročni održivi rast, koji postaje imperativ.
Novi izazov tema je ovogodišnje konferencije, a koja u fokusu ima bh. trgovce i proizvođače mesa i mesnih prerađevina. U dva panela okupit će se vodeći igrači i predstavnici trgovačkih lanaca i proizvođača mesne industrije, koji će govoriti o svim izazovima pred kojima su se našli, te koji su to potencijali za industriju vrijednu u milijardama.
Više informacija o cijelom događaju možete pronaći ovdje.