Projekt je dio Lidlove strategije širenja poslovanja, koja ima kao cilj otvoriti veća prodajna mjesta sa širokim asortimanom proizvoda, kao i osigurati potrošačima kupovinu bliže domu.

Lidl je najavio otvaranje 23 nove prodavaonice u Belgiji do kraja veljače 2022. godine čime će biti otvoreno 500 novih radnih mjesta. Dio plana širenja su i četiri nova supermarketa u Mechelenu i Sint-Niklaasu. Trgovački lanac preuredit će postojeće trgovine u devet belgijskih gradova, uključujući Valoniju i Bruxelles, a planirana je i selidba deset starijih trgovina.
U fokusu je i širenje asortimana svježih proizvoda od lokalnih dobavljača.
Posebnu pažnju posvećujemo lokalnim proizvodima što belgijski potrošači znaju cijeniti. Polovica našeg voća i povrća i 90% mesa dolazi iz Belgije. Iz Belgije je i 100% mlijeka i jaja, istaknula je Isabelle Colbrandt, glasnogovornica Lidla.
Lidl je ovog mjeseca otvorio dva nova objekta u Zottegemu i Virtonu, a 24. veljače planira otvaranje još četiri u različitim gradovima. Do kraja godine nove prodavaonice Lidla dobit će još desetak belgijskih gradova.
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.