Britanski proizvođač proizvoda za kućanstvo Unilever,prošle godine je zabilježio neto dobit od 5,6 milijardi eura, što je 0,8 posto manje u odnosu na godinu dana ranije.
U priopćenju proslijeđenom medijima, ističe se da je na poslovanje utjecala pandemija covida-19, a izvršni direktor Alan Jope istaknuo je otpornost koju je kompanija pokazala u teškim poslovnim uvjetima.
Kompanija koja, između ostalog, proizvodi sladoled Magnum i Dove sapune, zabilježila je prošle godine (za vrijeme pandemije) veću potražnju za sredstvima za čišćenje ruku i sredstvima za čišćenje domaćinstva, a također je rasla i potražnja za hranom. S druge strane, prodaja kozmetike je opala.
Ljudi su ostajali kod kuće, bilo je manje prilika za druženje, pa su trošili manje novca na kozmetiku, citirala je izjavu kompanije francuska novinska agencija AFP.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.