Najnoviji Konzumov program nagrađivanja vjernosti ovoga puta kupcima donosi originalne Tupperware proizvode vrhunske kvalitete za održavanje svježine i aromatičnosti hrane.
Posebnu ponudu i privlačne cijene novih Tupperware proizvoda – uz uštede i do 59 posto, Konzumovi kupci mogu iskoristiti sakupljanjem naljepnica u razdoblju od 28. siječnja do 14. travnja, pri čemu će za svakih potrošenih 50 kuna tijekom kupnje dobiti jednu naljepnicu.
Letak s nalijepljenih deset naljepnica potom mogu iskoristiti za kupnju željenog proizvoda po posebnoj, sniženoj cijeni sve do 21. travnja ili do isteka zaliha u svim prodavaonicama Maxi ili Super Konzuma te odabranim malim prodavaonicama i webshopu.
Tupperware, brend s tradicijom dugom preko 70 godina, predstavlja sinonim za svježinu hrane koja traje, a poseban naglasak stavlja na održive i ekološke proizvode i rješenja.
Hermetički zatvorene i nepropusne eko boce i bočice, praktični shakeri, zdjele raznih oblika i veličina, UltraPro posude za pripremu hrane i spremnici za hladnjak s pametnim ventilacijskim sustavom, samo su neki od proizvoda koji će uvelike olakšati život svim zaljubljenicima u hranu. Svi Tupperware proizvodi izrađeni su od inovativnih ekoloških materijala što ih čini iznimno dugotrajnima te se njihovim korištenjem smanjuje upotreba jednokratne plastike te na taj način doprinosi očuvanju prirode.
U vrhunsku kvalitetu dogovječnih Tupperware proizvoda koji će riješiti problem skladištenja hrane od sada se mogu uvjeriti svi Konzumovi kupci u većim prodavaonicama diljem Hrvatske.
Bilo da žele smanjiti bacanje hrane ili, pak, usvojiti zdravije prehrambene navike pripremom uravnoteženih obroka dan ranije, sve Konzumove kupce razveselit će najnoviji program vjernosti. On im donosi mogućnost kupnje vrhunskih Tupperware proizvoda za pripremu, čuvanje, transport i posluživanje hrane po izuzetno povoljnim cijenama, sniženima i do 59 posto.
Više informacija o novom programu vjernosti dostupno je na Konzumovoj stranici.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.