Estonska tehnološka tvrtka za usluge prijevoza Bolt objavila je da od ulagača pribavila 150 milijuna eura, koje će uložiti u poboljšanje sigurnosti i konkurentnosti na europskom tržištu u uvjetima pandemije.
Bolt se natječe s Uberom u sektoru usluga prijevoza, a proširio je poslovanje i na iznajmljivanje električnih skutera, dostavu hrane. Trenutno posluje u 200 gradova u 40 zemalja Europe i Afrike.
Potražnja za uslugama prijevoza i dostave snažno je porasla u pandemiji koronavirusa, budući da su vlade uvele stroge mjere kako bi zaustavile širenje koronavirusa, uključujući ograničenja kretanja i zaključavanje.
"Skoro smo udvostručili broj kupaca (u 2020.) i uveli usluge, od prijevoza, do mikromobilnosti i dostave hrane, u 50 novih gradova", rekao je izvršni direktor i suosnivač Bolta Markus Villig.
Kompanija je u srijedu objavila da će uložiti 150 milijuna eura u dodatne sigurnosne mjere, povrh SOS opcije koja je ugrađena u aplikacije za vozače i dostavljače.
U 2021. planiraju tako provjere lica vozača i automatizirano praćenje vožnje korištenjem umjetne inteligencije, kako bi se izbjegle potencijalno opasne situacije.
Kompanija koja je nedavno lansirala skutere koji otkrivaju nesigurnost u vožnji želi postati vodeća europska tvrtka za iznajmljivanje električnih skutera i planira u sljedećoj sezoni pokrenuti poslovanje u 100 gradova.
Potražnja za Boltovim skuterima jednostavno je "eksplodirala", rekao je Villig za Reuters, dodajući da bi se prihodi u tom dijelu poslovanja na nekim tržištima u roku od dvije godine mogli izjednačiti s onima od usluga prijevoza.
Bolt uspijeva diktirati cijene na tržištu zahvaljujući sinergiji koju donosi tehnološka platforma, podupirući zajedničku aplikaciju za usluge vožnje i za najam skutera, priopćili su iz kompanije.
Prihodi tvrtke trenutno premašuju dvije milijarde eura prenosi Hina.
I Boltova konkurencija na tržištu iznajmljivanja skutera nailazi na dobar odjek među ulagačima, pa je tako njemački Tier Mobility u studenome osigurao 250 milijuna a švedski VOI Tehnology u ovom mjesecu 160 milijuna dolara, napominje Reuters.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.