Oraketi su se na promotivnim materijalima pridružili Orarari, simpatične maskote izvanzemaljaca
Bezalkoholno piće ORA, ujedno i jedan od najstarijih slovenskih brandova, svoj portfelj proširuje zrnatim multivitaminskim pripravkom u tri okusa: limun, naranča i exotic (banana, mango i ananas). Studio Sonda sudjelovao je u osmišljavanju i lansiranju samog branda, od njegova naziva i izrade pakiranja za različite okuse i gramaže proizvoda, pa do izrade ključnih vizuala za POS i HoReCa materijale.
Budući da granule sadrže 10 vitamina i udio pravog voća, te pretvorene u napitak služe kao svakodnevni boost imunološkom sustavu, osmišljen je naziv koji sugerira upravo snagu i energično djelovanje napitka: Kombinirajući naziv portfelja ORA s pojmom „raketa“ nastao je brand – ORAKETA.
U skladu s nazivom, oblikovana je ambalaža za trgovine (pakiranje od 800 g) i vrećice u obliku rakete za HoReCa kanale, koje se serviraju na brandiranom poslužavniku uz pripadajuću žlicu (za doziranje i miješanje) te čašu s označene tri razine kako bi korisnici mogli određenom količinom vode postići idealnu jačinu okusa napitka, odnosno mogu se odlučiti za Egzosferu, Mezosferu ili Stratosferu.
Oraketi su se na promotivnim materijalima pridružili Orarari, simpatične maskote izvanzemaljaca koje je osmislila slovačka agencija Zaraguza, zaslužna i za web stranicu Orakete, dok su animacije djelo ALIEN studia prenosi Media Marketing.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.