Iako inače nepovoljna situacija u vezi s koronavirusom, donijela je pozitivne aspekte u Pivovari Laško Union, gdje ističu vjernost slovenaskih potrošača i četverostruki rast internet prodaje.
Razvoj događaja u vezi sa širenjem infekcije Covid-19, na nivou matične grupe Heineken i u Pivovarni Laško Union (PLU) se pomno prati, rekao je David Zappe, direktor marketinga u PLU.
I globalno i lokalno, morali smo se suočiti sa značajnim padom potražnje, a time i prodaje. Otprilike polovica našeg tržišta, vezana za prodaju u HoReCa sektoru, "umrla" je preko noći. Posljednjih mjeseci prilagodili smo se situaciji, na primjer, na nekoliko dana smo zatvorili određene proizvodne linije i u Pivovari Laško i u Pivovari Union, objašnjava Zappe.
S druge strane, ističu da je pozitivna vijest u cjelokupnoj situaciji, prije svega, rast prodaje na internetu. Naime, prodaja na mreži je porasla za 400% ove godine na portalu rundasekunda.si. U PLU se očekuje da će se trend naručivanja putem interneta nastaviti i u budućnosti.
Ljudi su socijalna bića koja vole uživati u jednostavnim stvarima, poput pričanja dok piju u popularnom baru. Konzumacija piva u velikoj mjeri zavisi od socijalnih interakcija, koje su nažalost u ovo doba vrlo ograničene. Za PLU, gotovo polovica prihoda na godišnjem nivou predstavlja HoReCa sektor, rekao je Zappe.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.