Centralni trgovački događaj u Srbiji, prvi put u ONLINE FORMATU, ove godine će, u svom najmasovnijem izdanju do sad (2.000+ sudionika), ponuditi odgovore na sljedeća pitanja:
Kako se trgovački formati razvijaju?
Kako osigurati poziciju na izazovnom tržištu maloprodaje?
Kako se brzo prilagoditi promjenljivim trendovima u maloprodaji?
Je li ubrzana digitalizacija maloprodaje i digitalna transformacija jedan od odgovora kako dalje?
Najavljujemo DVODNEVNU agendu:
PRVI DAN: 15.12.2020.
Inspiracija
Marjana Davidović, nova generalna direktorica Nestlé Srbija
Koji je budući pravac maloprodaje?
Zeleni dogovor za cirkularnu ekonomiju- depozitni sistem za ambalažu
Kristina Cvejanov, Business & CSO Consultant - Environmental Communications and Packaging Waste Regulations Specialist, Green Loop Consulting
-
Trendovi
Sadašnjost i budućnost formata trgovine
Sanja Bakalić, direktorica Retail Zoom
Formati za godine pred nama
Goran Kovačević, CEO, Gomex
Okrugli stol: Biti drugačiji, a konkurentan
Obrad Popović, direktor DTL- Domaći Trgovački Lanac
Dimitrije Stojanović, generalni direktor, Aroma marketi
-
Da li je FMCG sektor prihvatio digitalizaciju i digitalnu transformaciju?
Podaci su budućnost trgovine
Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist, DATA DO
Analitika i sigurnost podataka
Marko Jovanović, Business Developer Comtrade Group
Programi lojalnosti u svijetu & trendovi koji dolaze u Srbiju
Mihailo Ponjavić, Super Kartica d.o.o. Beograd
-
Ljudi u fokusu
Neuroconsumer in Retail Environment
Dr Nikolaos Dimitriadis, Chief Neuro Officer, Optimal HR Group
Wholesale, retail or FMCG- it is all about the people!
André Rinnensland, generalni direktor, METRO Cash & Carry Srbija
----------
DRUGI DAN: 16.12.2020
Srbija danas: stanje, prognoze i realan potencijal domaće FMCG industrije
Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik, NIN, ekonomski stručnjak/analitičar
Okrugli stol: Mesna industrija u Srbiji – kuda plovi ovaj brod?
moderator Milan Ćulibrk, glavni i odgovorni urednik, NIN
Mohan Shrestha, generalni direktor, Carnex
Aco Tomašević, generalni direktor, Neoplanta
Dragan Miladinović, generalni direktor, Yuhor
-
Na koji način FMCG kompanije moraju promijeniti organizaciju i prodajne strategije?
Prodajni menadžer i prodajni tim za 21. stoljeće
Darko Lukić, direktor, AMMC
Digitalna transformacija prodajne organizacije
Igor Jokić, komercijalni direktor, Philip Morris International SEE
-
U fokusu: prodaja
Trgovina novog doba?
Lazar Marković, direktor maloprodaje, Mercator-S
Driving incremental sales
Mladen Putin, Direktor prodaje Heineken
-
U fokusu: partnerski odnosi i radnje budućnosti
Kupovne navike u Srbiji
Jovana Dukić Vasić, Smart Plus Research,
New Retail, from T11 to Amazon Go
Ray Gaul, Retail expert, BMU, USA
Partnerski odnos (dobavljač-trgovac)
Jan-Willem Dockheer, CEO, Delhaize Srbija
-------
BESPLATNE KARTE? DA, - VRLO JEDNOSTAVNO -
VIŠE INFORMACIJA NA SLUŽBENOJ STRANICI.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.