Talijanski make-up brand KIKO Milano, stiže na srpsko tržište, a prva prodavaonica otvarila se 26. studenog u Ušće shoping centru u Beogradu.
U novoj make-up oazi kupce očekuje više od 2.000 proizvoda KIKO Milano – od nezaobilaznih klasika poput Passion Matte ruža, Unlimited Foundation SPF 15 podloge i Ultimate Pen eyeliner do maskara s revolucionarnom 3D elastomer četkicom i sjenilo za oči u 65 zavodljivih nijansi, navode iz kompanije.
Osnovan 1997. godine u talijanskoj prijestolnici mode, KIKO Milano stekao je planetarnu popularnost zahvaljujući nevjerojatnoj raznolikosti proizvoda, tekstura i boja, kao i pristupačnim cijenama. Najveći dio asortimana proizvodi se u Italiji, spajajući kvalitetu, vodeću tehnologiju i nepremašenu stručnost u kozmetici.
Drugo prodajno mesto KIKO Milano bit će otvoreno 1. proisnca u šoping centru Galerija Belgrade.
Izvor: eKapija
Foto: www.kikocosmetics.com
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.