DR OETKER STUDENI
KERMAN

HUP: Za provedbu razvojne strategije važan angažman svih uključenih

Hrvatska

13.11.2020

Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) smatra da je za uspješnu provedbu nacionalne razvojne strategije potreban snažan angažman svih dionika društva, te kako u provedbi i dostizanju njenih ciljeva poslovna zajednica mora biti aktivno uključena.

"Nacionalna razvojna strategija vrlo je ambiciozna i postavlja zahtjevne ciljeve pred čitavo društvo za idućih deset godina. Ostvarimo li ih, Hrvatska će zaista postati konkurentna EU zemlja, dobrog i ugodnog života za sve njene građane, kojima će životni standard doseći europski prosjek", rekao je glavni direktor HUP-a Damir Zorić.

No ističe kako su planovi i ciljevi jedno, a njihovo ostvarenje nešto posve drugo.
"Preduvjet uspješne provedbe strategije snažan je angažman svih dionika društva koji zajedničkim snagama moraju inzistirati na praćenju i implementaciji zadanih razvojnih ciljeva. U provedbi strategije i postizanju tih ciljeva poslovna zajednica mora biti aktivno uključena, jer o rezultatima poslovnog sektora ovisi i njihovo ostvarenje", kazao je Zorić.

"Čeka nas zahtjevan period i puno je posla pred svima nama", poručio je.

Vlada je u četvrtak predstavila nacrt Nacionalne razvojne strategije do 2030. godine, koji je uputila u jednomjesečno javno savjetovanje.
Viziju Hrvatske 2030. kani se ostvariti sinergijskim djelovanjem javnih politika u četiri razvojna smjera, a unutar njih i 13 strateških ciljeva.

Ciljevi strategije su konkurentno i inovativno gospodarstvo, obrazovani i zaposleni ljudi, učinkovito i djelotvorno pravosuđe, javna uprava i upravljanje državnom imovinom, globalna prepoznatljivost i jačanje međunarodnog položaja i uloge Hrvatske, zdrav, aktivan i kvalitetan život građana, demografska revitalizacija i bolji položaj obitelji, sigurnost za stabilan razvoj, ekološka i energetska tranzicija za klimatsku neutralnost, samodostatnost u hrani i razvoj biogospodarstva, održiva mobilnost, digitalna tranzicija društva i gospodarstva, razvoj potpomognutih područja i područja s razvojnim posebnostima, te naposljetku, jačanje regionalne konkurentnosti.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.