Agencija Saatchi & Saatchi je za toaletni papir Paloma deluxe kreirala novu oglašivačku kampanju za tržišta regije Adriatik.
Kratak opis kampanje: »Paloma je dio obiteljske svakodnevice još od 1873. godine i zato ne iznenađuje da se u našoj kampanji za toaletni papir Paloma deluxe obraćamo upravo mladim roditeljima koji su nekada i sami odrastali uz našu marku.
Kako zbog sve veće ponude proizvoda kod generacija koje dolaze ta povezanost opada, novi televizijski oglas kroz životnu priču emotivno nagovara roditelje i djecu. Istovremeno jača Palominu prepoznatljivost po kvalitetnim, nježnim i izdržljivim higijenskim proizvodima, u ovom slučaju toaletnom papiru,« kažu u Palomi prenosi Media Marketing.
U agenciji Saatchi & Saatchi, koja je kreativno osmislila cjelokupnu oglašivačku kampanju za tržište Adriatik regije, dodaju: »Komunikacijska platforma ‘Sve iz ljubavi’ funkcionira na svim južnim tržištima i lijepo sažima obećanje Palome koje se ogleda u proizvodima, i s istom emotivnom aspiracijom ističe osnovnu vezu među članovima obitelji. Kupci, odnosno oni koji vode obitelj, se tako lako poistovjećuju s pričom mladih protagonista, možda trenutno i više jer zbog aktualne situacije sa svojim podmlatkom provode više vremena nego što je uobičajeno.«
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.