Švedski potrošač je već mogao kupovati na Amazonu, putem internet stranice drugih europskih zemalja, poput Njemačke, ali je to prouzrokovalo dodatne troškove isporuke.

Niske cijene, bogata ponuda i brza isporuka proizvoda su nešto na čemu ćemo se najviše fokusirati i nadam se da ćemo stjeći povjerenje švedskih kupaca, rekao je Alex Ootes, potpredsjednik Amazonovog odjela za europsko proširenje. Internet stranica u Švedskoj počela je s radom 28. 10., pod domenom amazon.se.
Do sada su švedski potrošači bili preusmjereni na njemačku domenu (amazon.de).
Internet gigant Amazon ponudit će švedskom potrošaču više od 150 milijuna proizvoda u 30 različitih kategorija. Među nordijskim zemljama Švedska je prva u kojoj je Amazon počeo raditi sa svojom web domenom. U početku će e-trgovcu u isporuci pomagati kompanija za dostavu Postnord.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.