Saznajte što smo vam pripremili u listopadskom izdanju vašeg B2B regionalnog medija za robu široke potrošnje.
Novi broj InStore magazina donosi aktualnu temu broja: održiva proizvodnja (To win go green!) gdje smo fokus stavili na imperativ odgovornog poslovanja, brojke i rješenja. Tu ćete pronaći i studije slučaja iz kompanija Nestle, Radenska, Mondelez, Frosch i HL Display.
Upoznajemo vas sa pet nadolazećih FMCG trendova te analizom pristupanja potrošačima planiranim aktivnostima.
GfK nam je otrio koje su to nove navike kuhanja u 2020. tijekom razdoblja pandemije, a Valicon približio novu stvarnost rada od kuće.
Ovaj mjesec smo posjetili inspirativnu kompaniju b.t.c. i saznali koja je budućnost upravljanja gotovinom.
U području logistike donosimo objašnjenje kako ostvariti transformaciju od Pepeljuge do princeze, a pripremili smo vam i zanimljiv pregled četiri potrošačka mindseta.
Vali Marszalek iz HUP-a objašnjava kako je inkluzija preduvjet uspjeha, naročito u rodno odgovornoj nabavi.
Uvodnik nam je ovaj mjesec uljepšao Davor Čiković iz inovativne kompanije Hortirviera d.o.o.
Donosimo vam intervjue s Mariom Ravlićem (Mesna industrija Ravlić) i Mariom Bakarčićem (Matičnjak Sativa).
U FOCUSU su ovaj mjesec tjestenine te dodaci kolačima i pudinzi, a u Vodiču kroz kategoriju mlijeko i mliječni proizvodi. Pronađite aktualna istraživanja i mišljenja stručnjaka.
Digitalno izdanje InStore magazina pronađite na službenoj web-stranici, na ovoj poveznici, a za dnevnu dozu novih FMCG informacija ne zaboravite uz web pratiti Facebook i LinkedIn i naše svima omiljeno tiskano izdanje.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.